Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på min første TUL i går. Jeg var da 8+2. Dette er mitt første barn, så jeg hadde alle mulig tanker på forhånd. Jeg hadde ultralyd hos privat jordmor og før vi gikk i gang med selve ultralyden snakket vi i 10 minutter om svangerskapet så langt og tankene rundt hva ultralyden ville vise. Hun fikk meg virkelig til å slappe av og føle meg trygg. Håper du får samme opplevelse. Det er på ingen måte uvanlig å være litt engsteligHei dere! Skal på TUL neste uke når jeg er 11+5. Kjenner jeg er ganske engstelig, men håper selvsagt på det beste. Noen flere som kjenner på dette?
Hei dere! Skal på TUL neste uke når jeg er 11+5. Kjenner jeg er ganske engstelig, men håper selvsagt på det beste. Noen flere som kjenner på dette?
Jeg var på min første TUL i går. Jeg var da 8+2. Dette er mitt første barn, så jeg hadde alle mulig tanker på forhånd. Jeg hadde ultralyd hos privat jordmor og før vi gikk i gang med selve ultralyden snakket vi i 10 minutter om svangerskapet så langt og tankene rundt hva ultralyden ville vise. Hun fikk meg virkelig til å slappe av og føle meg trygg. Håper du får samme opplevelse. Det er på ingen måte uvanlig å være litt engstelig
Ååå sender deg masse kjærlighet. Hvordan burde du oppdaget MA forrige gang? Krysser alt jeg har for deg denne gangen!Ja, kjenner meg veldig godt igjen! Skal ha min tredje tul på torsdag, men historikken min er heller dyster, derfor har jeg ønsket mange oppfølginger denne gangen og tatt det privat. Jeg så hjertet slå 9+2 og det var helt fantastisk å se, men nå kommer tankene igjen om at hvordan kan det være liv, og jeg går og kjenner etter symptomer som har mildnet. Er over 11 uker på vei nå, så er vel som forventet, men det gjør meg helt skjelven å tenke på å skulle ligge på benken og kanskje slår ikke hjertet, kanskje har noe skjedd. Det er så tullete, jeg vet det, men klarer ikke å fri meg fra bekymringen heller, Får bare vondt i magen. Er jo ingen tegn på at noe er galt. Da jeg hadde MA sist burde jeg ha skjønt det egentlig, men jeg blødde jo ikke ... Nei, du slapp visst en tier på meg nå, for dette opptar en så stor del av dagen min at det er slitsomt og utmattende. Det er ikke noe jeg kan gjøre heller om det i verste fall har gått galt, og den følelsen er egentlig verst føler jeg. Dette barnet er så vanvittig ønsket
Ååå sender deg masse kjærlighet. Hvordan burde du oppdaget MA forrige gang? Krysser alt jeg har for deg denne gangen!
Uff, det må ha vært tungt ja. Satser på at alt går bra denne gangenTusen takk, så god du er Var til ultralyd da jeg var 6+6 ca og hun så fosteranlegg i livmor, men ikke noe hjerte som slo og mente jeg måtte være kortere på vei. Så skulle jeg vente 3 uker for å se utviklingen, og da jeg kom tilbake 9+6 var det gått galt. Livmoren hadde begynt å fylles med blod og graviditeten hadde gått til grunne. Mistet alle symptomer rundt uke 6, men alle mente jeg bare måtte nyte ikke å ha noen ... Jeg hadde en dårlig magefølelse, men var likevel et sjokk å ligge på benken og få den beskjeden. Hadde ikke blødd en dråpe.
Mtp at vi ikke så hjerteslag 6+6 og jeg innerst inne visste at jeg ikke kunne være kortere på vei, burde jeg innsett at det hadde gått galt allerede da.
Masse lykke til. Si gjerne ifra hvordan det gårJeg skal i dag og kjenner jeg gruer meg skikkelig!
Det gikk veldig fint! Fikk se hjerte som slo, armer og bein som sprella!Masse lykke til. Si gjerne ifra hvordan det går
Åååå så herlig Virkelig vel fortjent! Får du noe ekstra oppfølging pga alle SAene du har hatt?Jeg har bare vært på en ultralyd i uke 7. Jeg er så redd, hjerte banker så voldsomt og tårene bare renner og jeg klarer ikke se på skjermen før legen sier at det trygt å se. Og når jeg ser at alt er bra, så går det ikke ann å få kontakt med meg resten av dagen. Da lever jeg på lykkerus og har ikke tid til noe annet. (Dette etter 4 SA)
Ååå, fikk klump i halsen av å lese detteJeg har bare vært på en ultralyd i uke 7. Jeg er så redd, hjerte banker så voldsomt og tårene bare renner og jeg klarer ikke se på skjermen før legen sier at det trygt å se. Og når jeg ser at alt er bra, så går det ikke ann å få kontakt med meg resten av dagen. Da lever jeg på lykkerus og har ikke tid til noe annet. (Dette etter 4 SA)
Takk Nei ingen ekstra oppfølging, det er litt tristÅååå så herlig Virkelig vel fortjent! Får du noe ekstra oppfølging pga alle SAene du har hatt?