englekort og tarot

skrilje

Gift med forumet
noen her inne som bruker det? lurer bare på om englekort "funker" for dere.... har ikke prøvd det, kun tarot...

Vet ikke, men kan du fortelle kort hvordan tarotkort fungerer. Er veeeeldig nysgjerrig på det skjønner du[;)] også pendel om du har erfaringer om det.

Og DER viklet jeg tråden DIN til min fordel. Huff for ett menneske jeg er[;)][8D]

ORIGINAL: Suzanne

hva er englekort da?
Hvor får man tak i sånnt?

det er... jah[:D] vet faktisk ikke helt.. vet bare at min mor bruker di....

ORIGINAL: Lois Lane

Vet ikke, men kan du fortelle kort hvordan tarotkort fungerer. Er veeeeldig nysgjerrig på det skjønner du[;)] også pendel om du har erfaringer om det.

Og DER viklet jeg tråden DIN til min fordel. Huff for ett menneske jeg er[;)][8D]

har ikke spådd så mye tarot.. helt glemt at jeg har det ligende etter at jeg fikk snuppa[:D]

Har englekort, erkeengelkort og gudinnekort..hehehe.. De to sistnevnte har jeg ikke fått prøvd enda, netopp kjøpt de. Englekortene er skremmende rette[;)]

ORIGINAL: Angelicka23

Har englekort, erkeengelkort og gudinnekort..hehehe.. De to sistnevnte har jeg ikke fått prøvd enda, netopp kjøpt de. Englekortene er skremmende rette[;)]

hva er englekort? å hvordan funker de da?

Har bare prøvd englekort. De gangene jeg har blitt spådd har det stemt. Og flere av gangene har det stemt så nøyaktig at det er litt skremmende. hehe

Vet ikke så mye om englekort da jeg bare blitt spådd, men har blitt fortalt at forskjellen på de og tarot er at alle englekort er "snille". Inneholder ikke kort som død og djevel og sånn.  

ORIGINAL: Suzanne

hva er englekort da?
Hvor får man tak i sånnt?

Alle korten kan kjøpes på www.xbok.no [:)]

Kortene kommer med en veldig bra bok med tolkning og diverse legg man kan legge. Alt fra kjærlighet til hvilken vei i arbeidslivet man bør velge[;)]

Back
Topp