Englebarn

Kanskje snart?

Elsker forumet
Dette er ikke ett dikt eller noe slikt..Har en venninne som har mange englebarn (desverre) og hun skrev dette paa statusen sin paa FB idag..Ble veldig roert og ville bare dele med andre Englebarn mammaer. Har ikke englebarn selv..Men skjoenner paa sett og  vis hva hun snakker om da vi inderlig lengter etter aa i hele tatt faa en spire til aa sitte..

... all 6 of my babies are remembered and loved every single minute of every single day. I love my Bean, Bean II, Sam, Jessie, Isabella and Taylor. Not a single day goes by that I don't think how old they would be, what they might be doing..., what they'd look like and what it would be like to have them physically present in our lives. I imagine my husband and have visions of him as an Earth Father.

As I travel through the ebb and flow of my longings and in all of my deep darkest moments of pure raw darkness I embrace the joy of knowing that I had been chosen to be their Mother...for whatever time I had them. They are our Angel Babies. Their presence in my heart helps me stay present in the moment. I embrace the idea that my grief is really simply my delight in disguise. I have one because of the other.

In a bittersweet way I am grateful

Og vil si at denne dama er den soeteste og snilleste dama man noengang kan bli kjent med, og jeg blir saa trist paa hennes vegne, men hennes styrke og mot er en motivasjon for meg aa holde motet oppe..Hun inspirerer meg mye..Kanskje dypt men ville dele med dere
[:(]

Back
Topp