Engelsk staff

KristineJ

Elsker forumet
Endelig har hu ene tispa våres fått løpetid, så håper det blir valper i hus snart.
Ååå gleder meg masse, valper er jo bare så søte[;)]

ORIGINAL: MilliVanilli

Åååh,heldig er dere!!=)
Valper er sååå kos![:)][:)]

Ønsker meg en Engelsk staff:P

Vet, gleder meg masse.
Valper er jo bare helt skjønne, men jeg må prøve og ikke knytte meg allfor mye til de siden jeg vet mange av de skal vekk.[:)][&:]

Sorry as... Klarer ikke å dy meg, men det er ikke noe som heter "engelsk staff".

De heter Staffordshire Bull Terrier... [:)] 

Men er en flott rase![:D]

ORIGINAL: Christ

Sorry as... Klarer ikke å dy meg, men det er ikke noe som heter "engelsk staff".

De heter Staffordshire Bull Terrier...

Du har jo både Irish staffordshire og engelsk staffordshire, så det er jo en grei forkortelse og si engelsk staff..

ORIGINAL: janett85

Du har jo både Irish staffordshire og engelsk staffordshire, så det er jo en grei forkortelse og si engelsk staff..

Nei du har ikke det...   

Kødder du..
Klarer ikke dy meg jeg heller, men du vet vel at man kaller de bare staff eller engelsk staff isteden for og si
Staffordshire Bull terrier?

og amstaff til american staffordshire bull terrer..

(måtte bare legge meg ned på ett apsurd nivå[;)])

Nei du har ikke det...   

Hmmm oki fant detta da, http://www.dogbreedinfo.com/irishstaffordshirebullterrier.htm

ORIGINAL: KRISTINEJ

Kødder du..
Klarer ikke dy meg jeg heller, men du vet vel at man kaller de bare staff eller engelsk staff isteden for og si
Staffordshire Bull terrier?

og amstaff til american staffordshire bull terrer..

(måtte bare legge meg ned på ett apsurd nivå[;)])

Sier du... american staffordshire bull terrier???  Finnes ikke!

Amstaff er en forkortelse for American Staffordshire Terrier!

Nei du har ikke det...   

Hmmm oki fant detta da, http://www.dogbreedinfo.com/irishstaffordshirebullterrier.htm

Ja det er noe annet... Men det er ikke noe som heter engelsk..Ja jeg vet man sier det, men det er ikke det rasen heter

ORIGINAL: MilliVanilli

Hehe, Ja men er trist når de drar[&:]

Vi hadde 12 schæfervalper for en stund siden, de var så livlige og "rotete" at det var faktisk litt godt når de dro:P Men når vi hadde 4 var det baaaare kos, og gråt masse når de dro[&:][:)]

12 stk, ja det var litt mye. mye og holde styr på.
Man må vel bare prøve og ikke knytte seg for mye til de.
Både gleder meg og gruer meg til de kommer.

Driver du oppdrett av schæferhunder?

Nei du har ikke det...   ?

Ja det er noe annet... Men det er ikke noe som heter engelsk..Ja jeg vet man sier det, men det er ikke det rasen heter

kjære deg "christ" da vet du sikkert hvorfor man sier engelsk staff.
kjeder du deg virkelig så mye at du må kverulere på alt.
buhu skrev american staffordshire bull terrier, og noen nevner irish staff, engelsk staff.. mye og henge seg oppi..
like idiotisk av meg og svare.. menmen

Men Kristine for å si noe helt annet en skrive måten! Du har noen flotte hunder![:)]

Ja jeg vet hvorfor folk skriver det, men har desverre en hjerne som må kverrulere på det!

Men Kristine for å si noe helt annet en skrive måten! Du har noen flotte hunder![:)]

Takker[;)]

Ja jeg vet hvorfor folk skriver det, men har desverre en hjerne som må kverrulere på det!

Okay
Er bare så typisk her inne på bv at folk dessverre må kverrulere på den minste lille ting.[;)]

Jeg var ikke i sååå godt humør i går[8|] Sorry!
Hvem er foreldrene da? Sånn for å snakke om kullet[:D]

Jeg var ikke i sååå godt humør i går[8|] Sorry!
Hvem er foreldrene da? Sånn for å snakke om kullet[:D]

Hehe
Skal bruke Tayson som er en blå staff og parre han med chanell som er helt sort.
får ikke lakt ut bilder nå, sitter på jobb pc til sambo.
men kan se bilder på www.staffordshirebullt.eu omm du vil det.[;)]
Er ikke ferdig med hjemme siden enda, blir aldri fornøyd[&:]

Så spennende da[:D] Fin hjemmeside... Sånt skjønner ikke jeg noe av uansett..

Back
Topp