engelen min

tretroll

Forumet er livet
VIP
...sov hele natta uten mat! Jeg våkna halv fire og da var han litt urolig i søvne så jeg bare gav han tutten...og da jeg våkna kl 7 sov han enda! Måtte vekke han da, for vi måtte kjøre pappan på jobb siden jeg pungterte pappans bil i går[8|] sovna i bilen igjen da, og sover enda[:D] Jeg vil ha et bebisliv!

hmmmmm..kanskje er det slutt på nattamminga?!?! *bank i bordet* *håpehåpe*

Så flink han er[:D] Håper han fortsetter! Be han ta seg en prat med Sebba etterhvert også, og si at det går an å sove litt også[:)]

banki bordet ja:) her våkner han forts to ganger om natta!!håper min å begynner med det,for jeg har poser under øya delux!!

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Så flink han er[:D] Håper han fortsetter! Be han ta seg en prat med Sebba etterhvert også, og si at det går an å sove litt også[:)]

skal be han texte sebba når han våkner[;)] kan ikke slite ut mamman sin!!! Formen bra i dag??

Heldig dere er og så flink gutt du har [:)]. Her er det fortsatt mat kl 3 og 5. Sindre virker ikke klar for å slutte med pupp om natta ennå...[;)]

ORIGINAL: Nates Mamma

ORIGINAL: Sebastians`mamma

skal be han texte sebba når han våkner[;)] kan ikke slite ut mamman sin!!! Formen bra i dag??

Formen er værre i dag[:'(] Jeg hører ingenting, helt tett og svetter som en gris[:'(] Lurer på hvem som har stjålet immunforsvaret mitt??!
Tror han har fått beskjeden alt for han sover faktisk nå[;)] Han har ligget 1 time under babygymen sin og skravla så han burde være sliten [&:][;)]

ORIGINAL: mrsdior

Leon har vært våken hele 6 ganger i natt!!!!  [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]   er sååå trøtt og sliten! nå såver han, men jeg kan ikke ta meg en lur for jeg har 7 maskiner med klær jeg må brette[:'(][>:]  jeg fårikke såve på natta når jeg vet at han er våken heller ....
håper det blir bedre i natt!!!![;)][8D][8|][8|]

uff, lykke til. er ikke greit å være mamma når man ikke får sove! Kan be Nathan texte Leon også jeg[;)]

Back
Topp