Engel

PHB

Andre møte med forumet
Jeg er ny her på disse sidene, så jeg vet ikke helt hva jeg skal begynne med.
Jeg mistet gutten min for litt over en mnd. siden, tiden siden da har vært tung. Alt har vært bra i svangerskapet, og jeg begynte å gå på overtid. Så en dag kjente jeg en rar følelse, jeg kontaktet jordmor. Deretter har alt gått som i en døs. Jeg fødte gutten min 14 dager over termin, da har han vært død i magen min i 2 dager.
Er det noen som har liknende erfaringer??? Det er sikkert flere enn meg som har en engel.
 
Å nei!!!! jeg begynte nesten å gråte da jeg leste innlegget ditt. [:(] Har ikke opplevd noe lignene men hadde bare lyst til å skrive noen ord til deg. Går ikke ann å sette seg inn i en sånn situasjon i det hele tatt. Jeg håper virkelig det går bedre med deg etterhvert. Ingen fortjener å oppleve det du har gjort.

Varme tanker fra Synne75
 
Trist å høre.. [:(]
ville bare gi deg en klem.[:)]
 
Det er så meningløst. Å miste et barn må være det verste. Skulle ønske jeg kunne gi deg en ekte klem, men det får bli med dette.[:)]
 
Hei PHB!!

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si men det er fryktelig,også så meningsløst.Ingen ord kan beskrive hvor grusomt dette er.Men jeg vil gi deg en *Go'klem*og håper at dere etterhvert vil få det barnet dere ønsker.Tenker på deg.....
 
Så grusomt trist [:(]

Vil åsså gi deg en klem, en fattig trøst..men alikavell!

Kathrine
 
ORIGINAL: ~Kathrine~

Så grusomt trist [:(]

Vil åsså gi deg en klem, en fattig trøst..men alikavell!

Kathrine


Signerer på den.
 
Uff,det må være helt grusomt og meningsløst[:(] Det skal jo ikke gå an. Forstår at livet er veldig tungt men en dag vil du virkelig få en liten som kan gjøre deg glad igjen. Det er en mager trøst. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg kan ikke si at jeg vet hvordan du har det for det vet jeg ikke. Jeg har kjempe vondt av dere
Klem
 
Det er vondt å lese det dere har gått igjennom...
Men vil så gjerne gi deg en god og varm klem...
Du er allikevel en GOD mamma for engelen din...
Håper at dere snart får en liten, og jeg ønsker dere alt godt....[:)]
 
Lykke til
 
STOOOOOOOOOOOORR KLEM TIL DEG... UFATTELEG TRIST.. OFFAMEG... eg sjølv fødte 10 dagar over tida, og var kjemperedd for at det skulle skje meg... men fekk god oppfølging av jordmor og sjukehus.. tillslutt satte dei i gang fødselen.. vart du godt oppfølgt???? eg tykkje d e so skummelt når me må gå so lenge over tida...
 
Uff så trist å høre [:(] Håper det går bra med deg, og at du har god støtte rundt deg.
Varme tanker fra meg til deg [:)]
 
Det var veldig leit å lese..Kanskje liten trøst men selvom ingen kjenner hverandre her, så vit at vi støtter deg å sender deg en tanke.. Jeg føler med deg...
 
Kjære PHB... Uff så trist, måtte felle noen tårer for dere... Vil gi deg en kjempestor klem, og ønske deg velkommen hit til oss. Her er det mange gode ord å trøst å få, fra mammaer og snartmammaer....

Ønsker deg alt godt videre, og tar du tiden til hjelp så går det nok bedre for deg...
 
Veldig vondt å lese innlegget ditt, ville bare si at jeg føler med deg...
 
Hei!

Ble bare sååå trist av å lese innlegget ditt... og sint!!! Sint for at legene venter så lenge med å sette igang fødselen.
Hvorfor skal terskelen for igangsetting av fødselen være så høy? Vi har ingen barn å miste!!!
Kan ikke tenke meg noe verre enn å miste et barn. Jeg føler så umåtelig mye med deg og dine.
Har akkurat selv gjennomgått en utskrapning pga. at det ikke var liv. Jeg var "heldig" og fikk dette påvist i uke 9.
Men du har fått kjenne den lille sparke og virkelig vokse inni deg...
En fullbåren liten gutte-engel... Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg føler med deg!!!!!

Sender deg mine varmeste tanker og en skulder å gråte på!

Håper dere klarer å komme dere igjennom sorgen. Også krysser jeg fingrene for at dere tørr å prøve på nytt,
når dere er klare for det. Sånn at dere får oppleve hvor utrolig stort det er å være foreldre!
Lykke til videre!


Mange store klemmer fra Lehcar
(allerede mamma til to flotte jenter på 8 år & 8 mnd.)
 
Hei PHB! Det må være noe av det værst man kan oppleve, det du har gått igjennom! Jeg føler virkelig med deg, og håper at du får god støtte av helsevesenet og familien din! Klem fra Pebbles
 
Så godt det er å få trøst, omtanke og oppmuntring. Tusen takk!!! [:)]
 
Back
Topp