Engasjerte menn

FrøkenM

Forumet er livet
Lurer litt på hvor mye mennene deres engasjerer seg...både i babyen,bøker om svangerskap/fødsel,snakking(når vi har det som verst :-) )..ja generelt. Hvor mye kan man forvente? Jeg blir sååå irritert noen ganger

tja..hm..si det,min var slik passe...var mest stas når han endelig fikk kjenne sparkinga for fyrste gang!!![:D] Da vart det meir reelt på ein måte..og nå storkoser han seg!!

Huske Eg lånte med heim video om fødselen for å forberede han litt...enda på visa vart at eg sat å skreik og gøymde meg i puta,medan han sa at jau du,det der visste han nå..det hadde han lært i fn-tenesten...og verste av alt..han var STEIKE ROLEG under heile fødselen,og gjorde alt eg sa!!!!!!!

ja vi har også sett fødsels video og han er jo super rolig..men tror jeg irriterer meg over at han er for rolig..hehe.. og at han ikke leser like mye som meg.

det gjorde nok ikkje min helde,men eg tok høglesing til han istadenfor eg..den boka med uke for uke..?..han lytta nå ihvertfall!
Vi snakka mye mot slutten korleis eg ville ha ting når det hendte,og ka slags forventinger vi hadde...

Sambo tar seg mer av eldste gutten enn minsten. Tror det tar litt tid før mannfolka får de samme følelsene for babyene som oss. Holder ut her jeg sitter om natta og koser gullet som ikke vil sove.
Klem

Samboeren min er flink til å engasjere seg i svangerskapet..
Han har lest en del om svangerskap og fødsel..
Han gleder seg til å være med på undersøkelser..Har vært på 2 UL das vi ville sjekke at alt var bra med barnet..Men har ikke vært på den som er på sykehuset ennå..Skal den 3 februar og da skal han være med..

Så jeg er veldig fornøyd med min samboer..

Jeg skal iallefall ikke klage over engasjementet til kjæresten!! Han har vært helt utrolig hele veien, og er nesten mere ivrig enn meg.. [;)] Det var hans idè at vi skulle bli gravide da, så da skulle det vel bare mangle..

I stad kom han hjem med newborn bleier.. he he..
Ellers synger ha, prater og koser med magen hver eneste dag. Han kjøper klær og leser pappabøker..
Og gleder seg fryktelig til å bli pappa for første gang!! [:D]

Ja, også kjører han rundt med det nye bilsete i bilen sin alt!! Ferdig montert og klart til bruk! [;)]

Hvor mye en kan forvente!?[8|]
Er nok nokså forskjellig fra mann til mann...
Mannen min har vært flink til å ta del i svangerskapa,og er en super pappa for barna!!![:D]
Og med minste her nå er han flink å hjelper til,skifter bleie og duller- da får jeg samtidig brydd meg litt om de største,og gitt dem litt mamma oppmerksomhet.
De første nettene hjemme her tok også pappa'n minstemann som ikke ville sove hele natta,sånn at jeg fikk henta meg inn.
Og når det var gjort,var det ikke noe problem med natta og lillemor lenger![;)]

syntes ikke han er så engasjert jeg da,han sier at han gleder seg til å bli pappa,men han tar jo nesten aldri på magen min. han holder på og pusse opp leil vi kjøpte da,men han kan jo ta seg tid til å kjenne litt på lillemann i magen[&o]

Min liker ikke snakking som omhandler kroppen, så vi snakker ikke så innmari om det. Bare at han SKAL være med under fødselen. Ellers har han vært med på Ultralyd 1 gang.

Nei..jeg føler at de er så uengasjerte jeg..ser på typene til veninnene mine som skal ha barn. Jeg synes det skulle være en selvfølge at de engasjerte seg like mye som oss. Men det er vel for mye å håpe på [:)]

min er ikke så veldig engasjert - ikke som han viser meg i alle fall - han spør litt innimellom, men jeg tror at det vil endre seg når vi kommer litt lenger i svangerskapet.

sambo er engasjert!!! passer på og ordner ting for meg.skal kjenne på magen og prate til magen hver dag!! sier han gleder seg no sinnsykt!

Ikke så mye som jeg ønsker, men det er vel begrenset hvor mye han egentlig forstår av hele greia. Han leser uke for uke, det syns han er kjempe spennende! Og han er meget bekymret for meg, ting jeg for lov til og ikke for lov til. Spør hele tiden hvordan jeg har det, så jeg burde være fornøyd med det. Han er jo en mann, ikke mange menn som er like nyskjerrig og over føler på dette som oss kvinner. Nei, må si han er flink!!

Back
Topp