M
Moderator Heidi
Guest
Hvordan har det vært, engasjert eller ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sukk! Om bare min ville være med en liten gang til jordmor! Prøvde å snakke med han om fødselen i går. Resultat, han syns ikke det er noe gøy å snakke om det og at det er skummelt , og vi har jo gjort det en gang før.. Tror han kunne ha godt av å snakke om sine følelser rundt det med en tredjepart også..Når jeg spurte om han ville være med til jordmor neste uke så sa han faktisk ja. Han var med første gang, og tror han syntes det var litt kjedeligSå han ble ikke med flere ganger. Overrasket meg at han ville, men det er vel naturlig å snakke om fødselen, jeg er jo 38+1 når vi skal til henne neste gang
-Fra appen-
Helt klart! Høres ut som om det kunne være lurt!Sukk! Om bare min ville være med en liten gang til jordmor! Prøvde å snakke med han om fødselen i går. Resultat, han syns ikke det er noe gøy å snakke om det og at det er skummelt , og vi har jo gjort det en gang før.. Tror han kunne ha godt av å snakke om sine følelser rundt det med en tredjepart også..