M
Moderator Heidi
Guest
Hvordan føler dere at mannen har vært under graviditeten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke kjempe engasjert i magen, men passer på meg som en hauk får jo ikke lov å gjøre så mye
Oi han hørtes jo super engasjert utHan er engasjert på den måten at han lurer på hvordan det går om jeg kjenner liv, snakker om babyen, stryker på magen, leser litt på nett, snakker med andre om babyen. Bestiller babypakker. Ringer etter kontroller for å høre hvordan det gikk og om babyen og meg har det bra. Liker og høre hjertelyden med dopleren.
Men handlingen tar jeg meg av. Vi snakker sammen om hva vi trenger/skal ha men jeg har alltid siste ord![]()
Vet av erfaring at når babyen kommer er han mega engasjert. Er jo begrenset hvor mye delaktig mennene kan være i svangerskapet.
Han var veldig engasjert med vår første, litt mindre med nr 2, og litt mer nå med nr 3.
Spurte han igår om han gledet seg til babyen kom og det gjør han absolutt. Men som meg er vi jo spent på hvordan det blor med 5 barn.
Han er ikke kjempeengasjert, men han er en pappa som er 100 % tilstede og oppmerksom når barnet kommer. Det betyr mye mer for meg(Nå er ikke jeg den som prater og gjør veldig mye ut av at jeg er gravid heller da)