Engangstøndad og student, dokumentasjon..

sender bare med bekreftelse på 1 års permisjon og startdato fra skolen jeg.. har ikke skrevet søknaden enda, men gjorde jo dette sist også[;)]

Jeg måtte ikke lever noen dokumentasjon på at jeg var student for å få engangsstønaden [&:]
Eneste vedlegget utenom søknaden som jeg la ved var terminbekreftelsen fra jordmor [&:]

Ok, takk:)

Har du fått bekreftet søknaden? Kanskje jeg også skal la vær å sende med, for jeg har ikke permisjonspapirer, siden jeg ikke skal søke perm[:-]

ORIGINAL: Ambriel

Jeg måtte ikke lever noen dokumentasjon på at jeg var student for å få engangsstønaden [&:]
Eneste vedlegget utenom søknaden som jeg la ved var terminbekreftelsen fra jordmor [&:]

Samme her. Trengte ikke å levere annet enn terminbekreftelsen fra jordmor. Har fått bekreftelse i posten på at søknad er mottatt, men den er ikke ferdig behandlet enda. De sa at behandlingstiden er ikke så lang på engangsstønad...

Jeg sender ved bekreftelse fra høgskola på at jeg er student, hvor det står at jeg studerer heltid, og når jeg begynte/ planlegger å være ferdig. dette er fordi det er pappaen som skal ha all permisjonen, han som har opparbeidet rett til det, men jeg får i tillegg engangsstønaden! Veldig kjekt [:D]

ORIGINAL: Ambriel

sign!

har også fått pengene utbetalt

Leverte søknad med terminbekreftelse, 2 uker etter var pengene på konto =)

Eg leverte heller ikkje noko dokumentasjon på at eg e student... Bare kopi av helsekortet mitt [:)] Tok eit par veke så va pengane på konto [:)] Så trur kje egentlig da e nødvendig?

Back
Topp