engangstønad

EdonaBigMama

Forumet er livet
Noen i Lier som har søkt om det? HVor lang var behandlingstiden? Vi leverte den halvannen uke siden ca, la den i postkassa, ringte igår og spurte om de hadde fått den og hun sa at ingenting var registrert på meg [&:] er det mulig.. har lest et sted at det skal betales 12 uker før termin, og det er liksom 13 uker til min termin... samtidig som behandlingstiden kan være opptil 7 uker? hull i hodet [&:]

Det betales tidligst 12 uker før termin (trodde det var i uke 26 men..), og så kommer det an på når du søker og hvor lang behandlingstiden er. At de ikke har registrert noe enda når det bare er halvannen uke siden, nå midt i jula, forundrer meg ikke i det hele tatt [:)]

Jeg er ikke derfra, så kan ikke svare deg på hvordan det er der.
Men det kan ta lang tid, for NAV er treige.. og 1,5uke skal noe til[&:]

Det har jo ikke vært midt i jula. Folk har vært på jobb hver dag inntil idag, så det har vært en vanlig mnd inntil nå...

Legger den liksom i postkassa, og de har ikke registrert noe på meg. Kan ikke skjønne det.. [&:]
Men de på NAV Lier er som regel hyggelige og hjelpsomme, kan bare ringe og mase [:D]

nå bor ikke jeg i lier.. men søkte om engangsstønad i uke 32 og fikk pengene 1 uke etterpå :)

Back
Topp