Engangstønad??

Er bare så redd at nav roter det til for meg etter fødsel, siden jeg går på dagpenger No..
Men hvor lenge skal stønaden vare til livsopphold og husleie ? Er det 3 eller 4 mnd??

Engangsstønad er ikke tenkt til å vare i noe spesielt tidsrom i det hele tatt. Det er tenkt til å dekke utgifter ifb med det å få barn. Og noe av livsoppholdet knyttet til det å få barn.
 
Engangsstønad er ikke tenkt til å vare i noe spesielt tidsrom i det hele tatt. Det er tenkt til å dekke utgifter ifb med det å få barn. Og noe av livsoppholdet knyttet til det å få barn.
Jeg har hørt det skal dekke værtfall 3 mnd husleie og livsopphold
 
Jeg har hørt det skal dekke værtfall 3 mnd husleie og livsopphold

Det er nok det noen har trodd, man tror jo mye forskjellig og alle situasjoner er forskjellige. Men som du ser så sier NAV at det ikke er tilfellet at det er ment å vare i en spesiell periode. :)

Men i ditt tilfelle må det holde til du får dagpenger igjen. :) Som vel er 6 uker etter termin?
 
Det er nok det noen har trodd, man tror jo mye forskjellig og alle situasjoner er forskjellige. Men som du ser så sier NAV at det ikke er tilfellet at det er ment å vare i en spesiell periode. :)

Men i ditt tilfelle må det holde til du får dagpenger igjen. :) Som vel er 6 uker etter termin?
Ja det skal holde ut juni værtfall ja.. Etter jeg har ca regnet ut de siste vi skal betale /kjøpe ..
 
Hei, hvis jeg mottar dagpenger da og fikk innvilget engangsstønad, blir dagpenger stanse da?
Ja jrg gikk på dagpenger, de blir stanset, og starter igjen når foreldrepengene stopper...
 
Back
Topp