Engangsstønaden

Karolineel

Andre møte med forumet
Er det noen her som har søkt engangsstønad? Når søkte dere? Hvor lang tid tok det før det ble innvilget? Ser at behandlingstid er 6 uker, men i tidligere svangerskap har jeg erfart at det kommer innen en uke :) men det er noen år siden

Jeg søkte i dag, men har forstått at man bør regne med at det tar de 6 ukene med behandlingstid nå. :)

Tok det 6 uker før den ble behandlet? :) Søkte forrige uke å hadde et håp om å få de før jul, men om det faktisk tar 6 uker så ser det dårlig ut.. Med forrige så hadde jeg pengene på konto en uke etterpå

Tok det 6 uker før den ble behandlet? :) Søkte forrige uke å hadde et håp om å få de før jul, men om det faktisk tar 6 uker så ser det dårlig ut.. Med forrige så hadde jeg pengene på konto en uke etterpå
Ville ikke regnet med å få noe før over nyttår, virker som de bruker mye lenger tid på å behandle søknadene nå.

Søkte i starten av november, ikke hørt noe enda. Håpet også å få det kjapt, helst mtp black week tilbudene. Men fikk også høre (fra nav) at de nå dessverre bruker de 6 ukene som er standard behandlingstid. Helt på trynet.. sist fikk jeg det godkjent dagen etter innlevert søknad.

Søkte 25 november, ikke fått svar eller noe enda. Så virker som de bruker de 6 ukene nå ja…. Fått pengene innen en uke med begge de forrige, så det er uvant og slitsomt å vente denne gang da jeg helst vil ha alt klart i god tid pga fare for prematur…

Til opplysning så har nav endret behandlingstiden til 10 uker nå!

Back
Topp