Engangsstønad

Camillla

Flørter med forumet
Kor lang tid tok det før De fekk innvilga og så fekk pengene egentlig?:anyone

Fekk inntrykk av at det skulle gå kjempekjapt. Men det gjer det altså ikkje. :think005

Litt frustrert. Har planar om å trykke dei inn i aksjemarkedet, og ville inn på diverse rett etter valget i USA om Biden vant. Aksjene eg hadde planlagt meg inn på har gått veldig godt, så eg har alt gått glipp av mykje oppgang. Men e lei av å kikke på/planlegge aksjekjøp når eg føle «toget går» heile tida. Så prøve å ikkje kikke på det, samtidig som eg helst ville hatt pengene nå så eg kunne kjørt dei inn på noko.
 
Søkte på en fredag kl 21, fikk de på konto på mandagen 14.30, så gikk lynkjapt! Fikk handla alt vi trenger på Black fridag.
 
Søkte på en fredag kl 21, fikk de på konto på mandagen 14.30, så gikk lynkjapt! Fikk handla alt vi trenger på Black fridag.

Jøss!! Det var jo lynkjapt!!
kjekt at dåke fekk handla på tilbud! Såg det var ein del gode tilbud til barn/baby.
Vi skulle ha handla bilstol, men hadde ikkje lese meg opp på kva vi ville ha, så kom ikkje så langt.

Er gode tre veker si eg søkte.. hadde forhåpning om kjapp prosess
 
Søkte sent tirsdag kveld. 07.13 i går tidlig ble de innvilget :happy:
 
Da jeg søkte sist for noen år siden, kom det innen en uke. Men kan være forskjellig behandlingstid mellom kommuner og at de kanskje prioriterer søknadene som er nærmere termin.
 
Da jeg søkte sist for noen år siden, kom det innen en uke. Men kan være forskjellig behandlingstid mellom kommuner og at de kanskje prioriterer søknadene som er nærmere termin.

ja det kan jo hende. Derfor eg tenkte spør her då vi har termin i mars heile gjengen.
Men ser at Vestland som er fylket eg held til i skal ha kortast behandlingstid.
Satsar på dei får fingen ut snart :p
 
ja det kan jo hende. Derfor eg tenkte spør her då vi har termin i mars heile gjengen.
Men ser at Vestland som er fylket eg held til i skal ha kortast behandlingstid.
Satsar på dei får fingen ut snart :p

Får satse på det. Det sto kjempelang behandlingstid i min kommune, men der gikk allikevel veldig raskt :p
 
Sto 6 uker behandlingtid på nav sine sider, men gikk jo mye raskere. Tenkte kansje det var bedre bemanning nå i korona og at det gikk raskere.
 
Back
Topp