Engangsstønad

Lillebolle02

Betatt av forumet
hihi er så glad nå :angel8 søkte faktisk om engangsstønaden forrige torsdag å i dag var pengene på konto.

Gleder meg så sykt mye til å dra ut å handle inn ting. Har allerede bilstol og seng, og splitter ny vogn har jeg allerede fått som en gave :angelic: så mangler bare resten! Blir som en liten unge, er førstegangs så det er så koselig :Heartbigred

Har dere noe tips på hva dere ikke hadde klart dere uten som kan være lurt å kjøpe inn før ? xsmile9

Her er det 6 ukers behandlingstid...så kanskje jeg får den før julaften. Ellers blir det travel januar med krykker og kynnere rundt for å handle :P

hihi er så glad nå :angel8 søkte faktisk om engangsstønaden forrige torsdag å i dag var pengene på konto.

Gleder meg så sykt mye til å dra ut å handle inn ting. Har allerede bilstol og seng, og splitter ny vogn har jeg allerede fått som en gave :angelic: så mangler bare resten! Blir som en liten unge, er førstegangs så det er så koselig :Heartbigred

Har dere noe tips på hva dere ikke hadde klart dere uten som kan være lurt å kjøpe inn før ? xsmile9
Deilig når ting går i orden :-)

En vippestol er gull å ha. Selv har vi babybjørn. Når er termin? Dere trenger kanskje en god vognpose?:-)

Deilig når ting går i orden :)

En vippestol er gull å ha. Selv har vi babybjørn. Når er termin? Dere trenger kanskje en god vognpose?:)

Terminen er 06.02.16 xsmile14 har sett at de har fått inn slike elektriske vuggestoler og eller hva de heter, tenkte kanskje på en slik en :smiley-bounce012

Ja det går kjapt med det elektroniske i dag. Jeg søkte på en onsdag kveld og fikk penger fredag morgen. Det går mye fortere når man sender det elektronisk enn det står.

Vi brukte bæreselen mye men det er veldig individuelt men barnas hus har ofte tilbud i desember sånn julekalender greier er i såfall ett tips så du kan spare noen kroner :-)

Vi brukte bæreselen mye men det er veldig individuelt men barnas hus har ofte tilbud i desember sånn julekalender greier er i såfall ett tips så du kan spare noen kroner :)

Ja det er standar i desember at mye kommer på salg og tilbud ;) så hadde tenkt å vente til det ja.

Så bra at behandlingstiden gikk så raskt :) her tok det akkurat 4 uker.
Det var det som stod på nettet for fylket jeg bodde i :)

Vi kjøpte babynest. Noe av den beste invisteringen vi har gjort, ulempen var bare at hun vokste ut av det så fort :P

Babynestet og bæreselen var det vi brukte aller mest foruten vogn og bilsete.

Vi kjøpte babynest. Noe av den beste invisteringen vi har gjort, ulempen var bare at hun vokste ut av det så fort :p

Babynest har jeg aldri skjedd eller hørt om xsmile3 så tusen takk for tipset, trur det kan være en bra investering. Baby'er liker jo når det er lunt og trangt :happy:

Babynest har jeg aldri skjedd eller hørt om xsmile3 så tusen takk for tipset, trur det kan være en bra investering. Baby'er liker jo når det er lunt og trangt :happy:
Vet om mange som syr det selv :D hadde mine sy ferdigheter vært litt bedre så hadde jeg absolutt sydd min egen. For den jeg kjøpte var ganske dyr, nesten 1000kr.

Vi kjøpte babynest. Noe av den beste invisteringen vi har gjort, ulempen var bare at hun vokste ut av det så fort :P

Signerer babynest som uunnværlig! Vår er 4 mnd og bruker sitt enda. Anbefaler å kjøpe et som kan knytes opp i bunn, slik at det kan brukes lengre. Vi måtte knyte det opp rundt 2/3 mnd alder da hun ble for lang for det. Jeg kjøpte mitt hos Lykkefabrikken på facebook :)

Vi har ett barn født i januar og brukte aldri noe annet enn dyne og teppe i vognen, så vogn pose må du nesten bare føle på om du faktisk trenger når barnet er så lite eller om du vil vente til det blir større og sitter i sportsvogn :-) Du har en fin tid i vente. Husker når vi ventet vår første, mars barn, så kjøpte jeg masse klær på spar kjøp på salg og vognen var tidlig i hus alle tre gangene faktisk :-)

Vet om mange som syr det selv :D hadde mine sy ferdigheter vært litt bedre så hadde jeg absolutt sydd min egen. For den jeg kjøpte var ganske dyr, nesten 1000kr.

Ja fant en oppskrift på nettet som jeg har kunne testet ut :) Mangler bare å låne en symaskin så har jeg fått til resten ;)

Back
Topp