Engangsstønad

siljeheleen

Glad i forumet
Jeg blir helt forvirra av når jeg kan søke engangsstønad, jeg... Noen sier 26 uker, og det står også på søknaden at man må legge ved dokumentasjon fra lege som man har fått _etter_ man har fullført 26 uker. Men så er det mange som sier at det bare gjelder foreldrepenger(?) og at man kan søke engangsstønad når man vil?

Hva er det som er riktig?

Jeg er 22 uker nå, kan jeg søke engangsstønad allerede?

du må vente tli du er over 26 uker og legge med bekreftelse fra legen din når du har termin( det er bare ett skriv hvor det står att du har termin da og da og så skriver legen umder) hvis ikke får du ikke søke dette gjelder for engangsstønad... har akkurat gjort det samme selv og har gjort det en gang før.....

Merkelig at folk sier helt forskjellige ting [&:] Det er 26 uker jeg også har hørt, men så sier mange at det bare gjelder foreldrepengene... hmm...

Søk i vei!
Kan søke etter ordinær-ul, eller uke 21 kanskje det var, for man må legge ved terminbekreftelse.. Men man får ikke pengene før etter uke 27..
Var hvertfall sånn da jeg søkte[:)]

Her er det 26 uker på engangsstønad.

Hadde pengene under 1 uke etter jeg ga de søknaden, det vil jeg si er kjapt! :)

Ny regler..

Du kan ikke søke før uke 26, og da må du ha med bekreftelse fra Jm eller lege om at du har fullgått 25 eller 26 uker..

Back
Topp