Engangsstønad

LindaMamma'n

Forelsket i forumet
Lurer på om man får engangsstønad bare på første barne. eller får man det vist man blir gravid en gang til å skal ha barn nr 2? er litt grønn[&:]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

hæ?

man får jo engangsstønad for hvert barn man får, om man ikke har jobbet..[8|]
men er ikke den på ca 9000??

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

hæ?

man får jo engangsstønad for hvert barn man får, om man ikke har jobbet..[8|]
men er ikke den på ca 9000??
sorry jenter jeg som roter[:D][:D] hehe flau ja.. tenkte på overgangsstønad jeg(tror jeg det het) som man får hver mnd som alenemor *unnskyld*     *flau**[:)]

Tusen takk for hjelpen.. for det er bare den stønaden man får? eller er det andre? da tenker jeg på førstebarnet? Har ikke barn å ingen erfaring[:D]

jeg gikk på skole da jeg gikk gravid og fikk engangsstønad på 33000. du får det så lenge du ikke har jobb.
ulempen med det er jo at far ikke får pappa permisjon da.

Jeg fikk til førstemann og har fått til nr.2 også..
Var innom og spurte etter både papirer til kontantstøtta og til engangsstønaden samtidig[;)][:D][8D]

her så fikk ikke sambo pappa permisjonen på 5 uker. det han fikk når jeg begynte på skolen var at han kunne ta over min permisjon inntil 38 uker. det vil si at når jeg begynte i januar så kunne han ta over permisjonen min frem til slutten av mars.

Dytter litt på den vist fler har mer å si... godt vite om folk vet mer angående stønader og slik.. hadde vert fint å vist, jeg som ikke har noen erfaringer...

[;)][;)][;)]

Back
Topp