Engangs stønad

Jeg søkte engangsstønad 27.10, forventet 6 ukers behandlingstid. Men 31.10 var jammen pengene på konto. Og har fått intrykk av at det er veldig fortgang akkurat ved engangsstønad, men vet ikke hvorfor :)
Du må forresten være 26 fullgåtte uker i følge nav sine sider.

Jeg søkte engangsstønad 27.10, forventet 6 ukers behandlingstid. Men 31.10 var jammen pengene på konto. Og har fått intrykk av at det er veldig fortgang akkurat ved engangsstønad, men vet ikke hvorfor :)
Du må forresten være 26 fullgåtte uker i følge nav sine sider.

Samme inntrykk har jeg fra første gang, da var pengene på konto bare 2 dager etter at jeg postet søknaden.

Har ikke søkt denne gangen enda, men sist holdt det med kopi av helsekort, hvordan gjorde du det?

Samme inntrykk har jeg fra første gang, da var pengene på konto bare 2 dager etter at jeg postet søknaden.

Har ikke søkt denne gangen enda, men sist holdt det med kopi av helsekort, hvordan gjorde du det?

Jeg fikk bare en enkel terminbekreftelse fra jordmoren der det sto når den var datert og når termin var. Kan være det holder med helsekortet, men de ber jo spesefikt om terminbekreftelse som vedlegg så vet ikke om jeg ville sjanset på å lagt med noe annet (nav er nav) ;)

Back
Topp