Engangs ammeinnlegg

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Tidligere brukt natusan sine (tror det var det merket, kjøpt på spar kjøp). Har nå libero, men di blir jo skikkelig ekle bare det kommer noen dråper melk i..... Blir sånn geleaktig...

Jeg bruker Libero, men jeg er ikke veldig plaget med lekkasjer. Syns de er helt allrighte.

Jeg bruker Libero, men jeg er ikke veldig plaget med lekkasjer. Syns de er helt allrighte.

Lekker fra motsatt av den jeg ammer... Ganske kraftig utdrivingsrefleks....

Jeg brukte kun ull, men jeg hadde aldri og har fortsatt ikke lekkasje:p

Bruker ull når jeg er ute men må ha engangs under..... Glemte det ei gang og var heldigvis mamma vi var hos :P hadde svart singlet så ikke så tydelig da....

Lekker fra motsatt av den jeg ammer... Ganske kraftig utdrivingsrefleks....

Bruker ull når jeg er ute men må ha engangs under..... Glemte det ei gang og var heldigvis mamma vi var hos :P hadde svart singlet så ikke så tydelig da....
Hehee ja da er det lurt å ha engang inni ja:p

Jeg har god erfaring med Libero, men min absolutte favoritt er Coop Änglamark sine! Du får de på Coop-butikker med greit utvalg. (Vet ikke om Coop Marked har de).

Jeg måtte også ha papirinnlegg under ullinnleggene. Lakk som ei ku...

Første ukene lakk jeg kjempe mye... Testet de fra Libero som jeg fikk i en babypakke, og likte de ikke, melken gikk gjennom. Kjøpte fra Avent og var veldig fornøyd med de, spesielt natt ammeinnlegene, men var ganske dyre (80kr/20stk)...
Etterpå brukte Natusan, veldig billige, men syntes de var som Libero sine.
Nå lekker ikke så mye. Jeg bruker Chicco, og liker de veldig godt. Skal fortsette å kjøpe disse.

Jeg bruker foreløpig Natusan sine pga pris og tilgjengelighet, men jeg lekker veldig og spesielt på motsatt av den jeg ammer, så jeg bytter innlegg hvertfall 2 ganger om dagen.

Back
Topp