engagnsbleier vs tøybleier

turteldue

Forumet er livet
VIP
noen som har tenkt så langt?

vi håper på at vi får bruke tøybleier... :D

http://www.bleieboden.no/

til vanlig tøy og om vi er på ferie på hytten hvor vi skjeldent har masse vann å vaske ting i så får vi satse på engangsbleier...

Oi, har ikke tenkt så langt enda[;)]

Er veldig miljøvennlig med slike tøybleier da, men vi kommer sikkert til å bruke engangs[&:] Mannen er ikke så fan av bleier i første omgang, så da tror jeg nok ikke tøybleier går hjem hos ham[8D][&:][:)]

vet at her i hordaland får vi 1000 kroner fra bir om vi bruker tøybleier vs engagsbleier...

det står på siden til BIR med veldig liten skrift

BIR gir tøybleietilskudd?

BIR gir inntil 1000 kroner i tilskudd til tøybleier. Husk at papirbleier skal i restavfallet, ikke i papirbeholderen!

Her blir det nok engangsbleier. Mannen i huset er ikke noe fan av bleier å alt som har med tiss å bæsj. Han har ingen erfaring å har aldri sett ei bleie nesten. Jeg jobber i barnehage å er vant med det. Han mener at om barnet tisser eller bæsjer på seg så kaster man klærne med bæsjen i.[8|] Så tøybleier i vaskemaskin blir nok ikke her i hus. MEN jeg er veldig fan av tøybleier å synes det er bra at noen gjør litt for miljøet.

vi kommer nok også til å bruke engangsbleier.

Latskapen selv skal bruke engangsbleier[:)]

ORIGINAL: ballah

Her blir det nok engangsbleier. Mannen i huset er ikke noe fan av bleier å alt som har med tiss å bæsj. Han har ingen erfaring å har aldri sett ei bleie nesten. Jeg jobber i barnehage å er vant med det. Han mener at om barnet tisser eller bæsjer på seg så kaster man klærne med bæsjen i.[8|] Så tøybleier i vaskemaskin blir nok ikke her i hus. MEN jeg er veldig fan av tøybleier å synes det er bra at noen gjør litt for miljøet.

Jeg kjenner meg igjen hos mannen din...og velger nok engangs jeg også... [8D][&:]

Her blir det engangs!
Sikker vel og bra med tøybleier. Men jeg velger latskap! Ned med Al Gore!=P

ORIGINAL: Jaybird

Her blir det engangs!
Sikker vel og bra med tøybleier. Men jeg velger latskap! Ned med Al Gore!=P

Jeg prøver å overtale mannen til å prøve tøybleier.. Til Magnus bruker vi engangs.. [:)]

Tøybleier er fine og se på, men nei takk[:)][:)] Jeg syns jeg har nok klesvask om jeg ikke skal vaske på bleier[8D][:)] I tillegg kommer vi til å ha to bleiunger så her blir det engangsbleier[:)]

ORIGINAL: *Endelig2*

Her blir det som det er nå, ENGANGS[:D]

ORIGINAL: Looney

Latskapen selv skal bruke engangsbleier[:)]

[8D]

Engangs!
Har ikke tenkt på tøybleier en gang!

Her blir det tøybleier fra første stund. Gleeeeeder meg til å shoppe bitte små fine tøybleier! Bruker tøybleier på snuppa som er to, og har brukt det siden hun var 5 måneder. Synes egentlig ikke at det er noe mer arbeid med tøybleier enn engangs. Det har fungert kjempefint for oss. Regner med at snuppa blir bleietørr i løpet av sommeren, og at det bare blir en bleieunge i hus om gangen.

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

Latskapen lenge leve...  men all ære til dem som gidder....
Har nok å vaske som d er!!! orker ikke ha mer....

Signere denne jeg[:)]

Back
Topp