Roxanne
Elsker forumet
Ingen av mine gode venninner har barn enda, og avogtil blir jeg grepet av hvor utrolig isolert jeg er. En ting er at det er mye jeg ikke kan være med på som de gjør, men de har jo null interesse av å gjøre ting sammen med meg og sønnen min heller. F.eks når vi skulle på lysfesten i Bergen i går, så gikk de femten minutter etter det hadde begynt, fordi de frøys. Så da stod jeg der alene med gutten min i halvannen time.
Er jo ikke det at jeg ELSKER Marit Vollseter og trompetmusikk jeg heller liksom, men det er jo utrolig mye for gutten min å se på, og npoe helt annet enn å sitte stuck inni leiligheten som vi alltid gjør ellers.
Er det flere som har problemer med dette og som kan dle noen erfaringer? Både fra min side og fra venninna som synes det er så kjedelig å henge med hun som har unge sin side :p
Er jo ikke det at jeg ELSKER Marit Vollseter og trompetmusikk jeg heller liksom, men det er jo utrolig mye for gutten min å se på, og npoe helt annet enn å sitte stuck inni leiligheten som vi alltid gjør ellers.
Er det flere som har problemer med dette og som kan dle noen erfaringer? Både fra min side og fra venninna som synes det er så kjedelig å henge med hun som har unge sin side :p