enerom/familierom på Riksen

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som tidligere har bodd på familierom på riksen? hvordan er disse rommene? Jeg skal ha keisersnitt og ønsker meg enerom eller familierom. Hva er best å ønske seg av enerom og familierom? Vet at disse rommene er vanskelige å få.

Sist jeg født på riksen (2009) fikk jeg familierom, men bodde der alene. mannen måtte hjem til søsknene. Var helt enkelt og greit rom med TV. Kunne få besøk av familie utenom visittid. Det var bra. Hadde også et av barna på Barneavd borti gangen. Så deilig med eget rom.
Denne gang vet jeg ikke hva jeg får, men tenker det blir omtrent som sist da da den ene sønnen min blir innlagt rett før fødsel denne gangen og.
Lykke til:-)

Sist jeg født på riksen (2009) fikk jeg familierom, men bodde der alene. mannen måtte hjem til søsknene. Var helt enkelt og greit rom med TV. Kunne få besøk av familie utenom visittid. Det var bra. Hadde også et av barna på Barneavd borti gangen. Så deilig med eget rom.
Denne gang vet jeg ikke hva jeg får, men tenker det blir omtrent som sist da da den ene sønnen min blir innlagt rett før fødsel denne gangen og.
Lykke til:)

Hva slags senger er det på familierom? Vanlig sykeseng?
Har du også kontroll og oppfølging på riksen?

Hva slags senger er det på familierom? Vanlig sykeseng?
Har du også kontroll og oppfølging på riksen?
Jeg fikk vanlig seng med sengehest forrige gang. Greit med sengehest slik at mini kan ligge i min seng. Ja,får fantastisk oppfølgning pga kronisk sykt barn. Riksen er dyktig.

Jeg fikk vanlig seng med sengehest forrige gang. Greit med sengehest slik at mini kan ligge i min seng. Ja,får fantastisk oppfølgning pga kronisk sykt barn. Riksen er dyktig.

Jeg går også fast der. har du hatt fastlege hele tiden? Jeg har hatt litt forskjellige og syns det er litt dumt. Ser ut som jeg får en fast nå, men litt seint nå som det er så kort tid igjen

Jeg går også fast der. har du hatt fastlege hele tiden? Jeg har hatt litt forskjellige og syns det er litt dumt. Ser ut som jeg får en fast nå, men litt seint nå som det er så kort tid igjen
Har hatt forskjellige leger, men møtt samme lege nå de siste to ganger. Og hun følger meg frem til fødsel om noen uker. Det er bra.

Jeg husker ikke navnet til legen, men hun er kjempeflink. Har time på mandag så kan prøve å huske det.

Jeg gikk til en mann på mandager før, man har reist til USA går nå på torsdager. Kanskje vi møtes på riksen når vi føder. Jeg skal ha keisersnitt 6.10

Back
Topp