Energinivået

Smågodt er digg

Flørter med forumet
Jeg har null energi, føler meg helt pudding hele tiden, jeg er nå 8+6. Bekkenløsningen har også meldt sin ankomst.

Hvordan er det med dere andre ?
Hva jobber dere med? Jeg kjører trailer, å må klatre inn å ut av denne maaange ganger i løpet av dagen, samt klatre opp på planet. Det pleier å gå greit de første timene, men så kommer smerten :( Legen sa kiropraktor eller sykemelding..

har noen av dere andre så vondt at dere sliter med å komme dere gjennom arbeidsdagen?

Jeg har også lavt energinivå.

Jobber 50% som assistent på en kiropraktorklinikk. Jobber også som massør (selvstendignæringsdrivende).

Siden jeg jobber med kiropraktorer er jeg inne og får behandling regelmessig selv. Kjenner at bekkenet blir kranglete om det går for lang tid mellom hver behandling. Til nå har jeg fått 2 behandlinger i svangerskapet så det er jo ikke uoverkommelig når det gjelder pris. [emoji4]
Venter man for lenge før man begynner behandling vil man selvsagt måtte ha flere behandlinger i begynnelsen for å «komme ovenpå» før man kan redusere til vedlikeholdsbehandlinger. :)

Har ingen smerter som deg, men føler meg konstant utslitt. Og sliter mye med kvalme. Det er vanskelig å komme seg på jobb nå til tross for korte arbeidsdager. Jobber som personlig trener og kjenner virkelig på svimmelhet, at jeg føler meg kvalm og fjern under øktene med kundene. Matlysta er jo ikke akkurat på topp den heller så gjør det ikke bedre at jeg ikke får i meg den næringa jeg trenger. Håper virkelig det går seg til etterhvert :)

God bedring til deg ❤

Off høres virkelig ikke godt ut med aktiv jobb og kranglete bekken [emoji31]

Jeg jobber som kundemottaker og er fullt kjør med organisering av arbeid for mekanikerne, ting som skal ringes å gis beskjed om/selges, kunder som skal få all informasjon og inn/utleveringer. Det kan være veldig mye og hektisk til tider. Jeg er «heldig» med at jeg sitter mer foran PC nå enn jeg gjorde sist svangerskap, men hjelper lite når det nå er kvalme og det at jeg føler jeg har 60% energinivå enn jeg er vandt til. Føler absolutt at jeg ikke strekker til.

Sliter både med bekken og energinivå, jobber på kontor og har ikke like fysisk jobb som deg men er allikevel egentlig klar for å gå hjem etter 4-5 timer på jobb. Vurder delvis sykemelding om det ikke blir bedre.

Jeg er også utrolig sliten, er hjemme i ulønnet permisjon med guttungen på 1 år. Kl 12 sover vi begge to, å jeg legger meg mellom 20- 21.30 hver kveld. Er forsatt kjempe trøtt og sliten hele tiden

Føler meg deg! Jeg er hjemmeværende så jeg orker bare å gjøre husarbeid og lage noe lett middag før jeg ligger på sofaen resten av dagen. Jeg skjønner ikke hvor eneginivået mitt er om dagen. Jeg hadde så lyst til å fortsette trenigen min under graviditeten, men greier ikke

Back
Topp