Energinivå på vei ned igjen?

*Shining Star*

Flørter med forumet
Etter en god periode (minus bekkenløsning vel å merke..) virker det som energinivået mitt er på vei nedover igjen! Er sååå ufattelig sliten for tiden..I går gikk jeg rundt som en zoombie, så trøtt uansett hvor mye jeg sov. Når jeg er trøtt blir jeg kvalm SELVOM jeg går på kvalmestillende medisiner. Sukk..burde vel ikke mangle jern heller siden jeg nærmest lever på leverpostei og grove knekkebrød??

Hørtes ikke noe kos ut. Bare prøv å ta det litt med ro og slapp av når du får sjangsen til det. Så får vi håpe at det kommer seg etterhvert :)

Du burde i hvertfall sjekke jernet, for jeg har tatt jerntabletter (niferex) hver dag nå siden forrige kontroll, og blodprosenten hadde gått ned fra 12,9 til 11,5 alikevel, (Jeg ligger vanligvis i ikke gravid tilstand på over 14) så det er mulig du ikke klarer å opprettholde bp med knekkebrød og leverpostei nå lenger:-) Husk at det er to som trenger nå, og nå vokser babyen mye også.. Få det i hvertfall sjekket neste gang:-) Er så pyton å gå og være så slapp!

Har lurt på akkurat det samme faktisk. Og mine jernlagre er visstnok meget så bra. Fikk beskjed om å ikke ta jern :-)

Jeg og har fått et backflash på slitenheten faktisk... Det gikk over ei stund (og det var deilig), men nå har det kommet litt tilbake igjen... Plagsomt igrunn:/

Back
Topp