Energiløs

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er så energiløs for tida, og trøtt ..
I går kveld sovna eg på sofaen halv 7, klarte ikke å legge jentungen en gang, så det var godt samboer var hjemme. Sov til kl 21.30. Var deretter våken til litt over kl 23, la meg og sovnet med det samme..

I dag stod eg opp kl 07.00 med jentungen. Det eneste eg har gjort er å kjøre hun i barnehagen, ellers har eg bare sittet under teppe i sofaen. Så vidt eg gidder å reise meg for å gå på do eller å finne meg mat .. Å eg som skal på jobb i ettermiddag ..

Dagens klagetråd for min del ... Ha en fortreffelig dag og helg alle sammen :)

Huff. Kjenner på det samme selv. Sovner kl 9 vær kveld. Får utrolig dårlig samvittighet ovenfor min samboer. Han trør virkelig til. Lager middag og vasker :) Er glad jeg ikke har noen små som trenger min oppmerksomhet, for det hadde jeg ikke hatt energi til.

Kjenner meg så igjen... Nå begynner det å bli veldig slitsomt etter en måned uten noe ekstra energi. I dag måtte jeg faktisk ringe meg syk fra jobben! Er helt ferdig og krysser alle fingre for at det går over i andre trimester.

Helt ferdig jeg også, aldri overskudd til noe som helst. Juletradisjoner som før har vært kos er bare blitt ork.. Håper det snur snart og at energien kommer tilbake! :)

Huff ja det er helt forferdelig hvor sliten en er for tiden.
Jeg sitter og lurer på hvordan jeg skal få gjort alt som skal gjøres før jul.......
Håper å få litt energi snart, det er mye som må gjøres før jul :p

hehe.. Jeg får bare si at jeg er trøtt om kveldene selv, litt mer giddalaus hjemme men jeg har en
snille og god samboer som lager middag og hjelper til :)
Jeg må ha all eregien min i bruk på jobb og det går veldig fint så glad jeg er såpass god og
fin i formen :D

Er så glad jeg har verdens snilleste svigermor som har vaska å stryki duker å gardiner :) Kjøpt inn masse ribbe til oss og fått masse julekaker ;) så skal bake ett slag selv så er jeg ferdig :) Men helt død.. hvis jeg ikke får lagt meg rundt 8-9 på kvelden så sliter jeg med å kjøre til å fra jobb.. å stå opp 5 om mårran er hardt :p

sykt trøtt hele tiden uansett hvor mye jeg sover.... gruer meg til de neste to ukene med mannen offshore, jobb hver dag og en liten propell på 2år, i tillegg til alt som burde gjøres før jul...og jeg som bare har lyst til å sooove :( ...sliiiten!!

Back
Topp