Energien har lekket ut ....

*Josefine

Forelsket i forumet
Hvor blir det av all energien jeg hadde? Blir jo utslitt etter små dagligdagse gjøremål og må ta pauser innimellom. Skal ikke kvalmen avta snart? Synes nesten den har blusset opp og jeg nærmer meg 10 uker..
Er slitsomt å være i full jobb og en familie å ta seg av hjemme.

Hvordan går det med dere jenter?

sånn er det her å. Kvalmen er så og si borte men svimmel, utslitt og kjempe trøtt!

Har ikke hatt energi jeg etter at jeg ble gravid... Sliten konstant, sover hele tiden...
Men kvalmen har siste uken avtatt ganske masse, så det hjelper jo litt...

samma her.. helt utslitt..kan jo ha noe å gjøre med at jeg passer på en liten hele dagen;)

her er den å borte vekk. kvalmen er like ille og jeg er 13 uker på vei nå. Legen sa til meg at den kunne være værst fra uke 10. 

Kvalmen er stadig tilstede og null energi.. Merkes godt da det er mye gåing på jobben og endel tunge tak. I tillegg sover jeg dårlig og har en rakett av en datter på 2,5 år :p

*sniker fra nov-12* jeg er 16 uker og jeg har ennå ikke fått tilbake energien min. sover fremdeles mye, tiltagende kvalm... har vært sykmeldt i 12 uker nå..

Lykke til:) det er bare en vei oppover:D:D

samme her, har ingen energi i det hele tatt, sover nesten ikke og sliter med å komme meg ut.... ganske irriterende for denne gangen er jeg ellers helt fin i formen.. håper virkelig det gir seg, vil ut av denne boblen

Me to! Men tror det er pg jern mangel! Venter på svar, håper nesten jeg har jern mangel, for da kan jeg lett på energien tilbake :)

Det er skikkelig frustrerende... trodde at når jeg kom meg over 12 uker så skulle alt magisk ordne seg. Her går dagene i jobb, lage middag, en god lur, slite på sofaen til leggetid..

Back
Topp