Energibombe...

Sørlandsjente83

Betatt av forumet
Nå har jeg akkurat vært ute i øs pøs regnvær og gjødslet plenen, og hekken rundt huset vårt. Når jeg først var ute begynte jeg å vaske ytterveggene på garasjen (4 vegger) og huset (4 vegger). Sprayet på husvask, skrubbet med kost og spylte med hageslangen, holdt på i 4-5 timer...

Nå starter det som det gjorde sist gang jeg var gravid - full av energi og lyst til gjøre masse husarbeid +++ på de merkeligste tidspunktene. Sist gang sto jeg og vasket vinduene 5 dager etter termin.....

Hehe, det er ikke verst! Jeg er imponert!!

Har egentlig lyst å finne på noe jeg også, er lei av å være inne, har en syk gutt ser du.. Men han er heldigvis på bedringens vei, så kanskje jeg kommer meg ut over helga! Vurderer sterkt å gå meg en tur i regnværet nå mens pappan er her(ingen vegger å vaske, bor i blokk[;)] Ikke at jeg hadde gjort det uansett antakeligvis[:D])

Takk[:D]

Vi har også en syk gutt, ble det natt til fredag så har vært to netter med en del skriking. Men på dagen er han stort sett i godt humør og har det greit selv om han er syk, akkurat nå er han på besøk hos farmor og farfar - så det var deilig å gjøre noe uten at han gikk i beina.

Så sleng gjerne litt energi bort til meg er du snill, for jeg eier IKKE energi om dagen, føler jeg går rundt som en zombie[8D]

Dattera har også vært syk siden i går(feber), så i dag har vi bare sittet inne i et skikkelig ruskevær...håper at energien snart kommer tilbake....[:)]

ha hatt skikkelig masse energi tel no.
ha vært litt småsjuk di siste dagan å så å sei berre søve når eg ha hatt anledning te d.
håp energien kjæm tebake ijen snart, sjøl om d va litt slitsomt å ikke få søv meir enn max 4 tima pr natt :/

Back
Topp