Energi

Hvordan er energien om dagen?

• Helt elendig! Nesten sengeliggende

Votes: 5 7,5%
  • Ganske sliten, må sove eller hvile masse hver dag

Votes: 20 29,9%
  • Mer sliten enn vanlig, må ha noen ekstra timer på sofaen hver dag

Votes: 35 52,2%
  • Omtrent som vanlig

Votes: 7 10,4%
  • Føler meg helt super! Mer energi enn vanlig.

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    67
Min er "omtrent som vanlig", men det betyr dautrøtt på ettermiddagen da. Såvidt øynene holder seg oppe, men det er normalen. Å få sove eller hvile ekstra utgår uansett. Før jeg fikk barn sov jeg middag hver dag. Den tradisjonen skal jeg ta opp igjen når alle blir større :wacky:

Utrolig varierende! I dag var jeg helt skutt, men det kom seg i 14 tiden. I januar var jeg mye mer sliten, nå er jeg omtrent som normalt - med noen få unntaksdager på både godt og vondt

Stort sett null energi.. hadde et par dager for et par uker siden hvor jeg var i ekstase for at formen var bedre. Men det varte ikke lenge. Stort sett sengeliggende, kvalm og null energi. Gleder meg til jeg får formen tilbake! :angelic:

Mitt energinivå var helt rævva inntil jeg ble ca 10 uker, da begynte det bli litt bedre.

Mer trøtt og sliten enn vanlig, men sjelden jeg får meg noe ekstra søvn på sofaen for det.

Ganske sliten. Kommer meg ut av sengen og ut en bitteliten rolig tur daglig, men ikke så mye lengre enn det. Da må jeg sove noen timer etterpå, og hvis jeg ikke legger med ned så sovner jeg sittende :wacky:

Mer trøtt og sliten, men hjelper når fri fra jobb og man kan hvile når behovet melder seg. Føler kanskje det er i ferd med å bli noe bedre?
Våkner ellers tidlig. "Uggenheten" har vært fraværende siste tiden. Er i uke 13.

Er 13+5, og synes energien har kommet tilbake igjen. Ikke helt som før jeg var gravid,men mye bedre enn for 4 uker siden

Mer sliten enn til vanlig :hilarious: uke 10+2 idag

Energiemangelen er her ennå, men med ett hus som ikke har fått noen kjærlighet på flere uker så hadde jeg ikke noe valg. Har mest lyst å kun ligge i sengen hele dagen her også, men jeg får heller ta kvelden tidlig i dag. Vet knekken kommer når mini kommer hjem fra barnehagen

Jeg er 14+1 nå og føler meg egentlig enda mer trøtt og sliten enn tidligere… :bored:

Back
Topp