Energi

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Hvor i alle dager blir det av energien? Jeg har null. Dubber av hele tiden. Hvor lenge varte dette sist graviditet hos dere som har født før? Jeg husker ikke siden det er så mange år siden jeg gikk gravid sist
 
Jeg hadde sist opp og ned hele svangerskapet, men verst i første trimester og siste innspurten før termin. Vi får se hvordan det blir denne gangen:)
 
Hele svangerskapet sist. Var helt håpløst.
 
Første og andre trimester var slitsomt, siste trimester var jeg på daglige turer, topp turer osv :hilarious: Er nok veldig individuelt
 
Jeg er helt ubrukelig for tiden... Sovner rett som det er og blir utrolig fort sliten. Hadde høye ambisjoner om å være veldig aktiv i løpet av graviditeten, men jeg er helt utslitt etter å ha støvsugd leiligheten liksom :arghh: håper det blir bedre i 2. trimester
 
Blir fort sliten! Rydder litt, også må jeg legge meg på sofaen! :(
 
Har ekstremt lavt energinivå :yuck: er vant til å være veldig aktiv, løpe og sykle rundt med 2 åringen, trene osv. Nå orker jeg nesten ingenting :(
 
Forrige uke måtte jeg rett hjem og sove før barna kom hjem fra bhg. Men nå er det mye bedre. Hadde en ganske bra løpeøkt i dag uten å sove først. Får mer energi av å trene, selv om kroppen føles blytung:dead: Virker som om jeg er mindre sliten nå enn jeg var fleste trimester med nr 2.
 
Back
Topp