energi!

tahiti

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
er det sånn man bare får en viss dose hver dag å må fordele dette fornuftig ut selv - på eget ansvar? :p :D

For meg virker det i hvertfall sånn. Bruker jeg for mye energi på en ting, går det ut over hele dagen :( Kunne ønske jeg hadde masse energi sånn som jeg hadde før. Klarer jo ikke multitaske lenger heller :p

Vis man er så heldig å få utdelt noe en dag så ja :P føler her at det er veldig opp å ned om man får noe energi. Å når jeg har fått noe så bruker jeg den opp og er helt kake i flere dager.. :P :D

Sånn er det her også. Jeg pleier sove mellom 9-13 (sover ikke særlig på natta) å i dag skulle jeg til legen pluss har sykt barn hjemme, så fikk bare hvilt mellom 12-14.30 å etter en time så virket det som om det er helt tomt for energi! Så det jeg vanligvis bruker etter 13.00 er allerede tomt!! Føler så for dere som har små barn hjemme eller jobber å ikke kan hvile når det trengs!! :O

Tror det er slik ja. Og hvis jeg gjør for mye en dag, så merkes det godt dagen etter også. Setter meg derfor ned for å hente meg inn igjen ganske ofte. :p

Energi? :p
Nja jeg tror det kan være noe i det.

Jeg synes det er så pussig at energien ikke har noe å si på hvor nye man har sovet og spist.. :/ i går for eksempel, så var jeg oppe og spiste frokost i 8-tiden etter å ha sovet 8 timer sammenhengende, så sov jeg fra 9-12 og slapper av en time til. Dro en tur til legen, varmet pølser til middag også var det tomt for energi :/ satt i 1,5 time og prøvde å gjøre skoleoppgave, men hadde ikke sjans..

La meg kl 23:45, ble vekt av at det ikke var plass til meg i senga kl 4 (sambo har sykt barn) .. Lå og slappet av på sofaen til kl 6..stelte barna, lagde matpakke (var kvalm, så spiste ingenting) og dro på skolen. Etter skolen har jeg pusset vinduer, ryddet huset, lagd deilig middag +++ og er fremdeles ikke like tom for energi som i går :-b

Ble visst langt det her.. Konklusjon: kroppen er rar når man er gravid..

Ja, og jeg får alt for lite utdelt, haha. Tur på nærbutikken: ingen mer energi resten av dagen. Phew

Hjelper jo ikke så mye at det er november, mørkt og regn heller :)

Back
Topp