Energi

Ønsker<3

Elsker forumet
Vil ha tilbake energien min!! Er så lei av å ha lyst til å ditt og datt nå når jeg går hjemme å har tid til mye!
Men sofaen og tven vinner hver dag :(

Kjenner den følelsen :) Hadde en flittig dag i går. vaska nesten hele huset. sovna på soffaen kl 19.00 i går kveld. I dag sov jeg til 10.30, og har ikke gjort annet enn å farge håret ;) latmannsliv :) skal på nattvakt i natt, så det blir nok en dupp i ettermiddag :)

Kjenner dn der, er tappet for energi! Har lyst å trene og herje og leke med lillepia mi, men er såååå energiløs! Gleder meg til energien kommer tilbake og trøttheten gir seg!!! ;)

Huff...ja det er hardt å være så sløv. Det eneste jeg synes funker er å slappe mye av, men det funker faktisk å gå på trening 3 ganger i uken...bare tvinge seg avgårde, da får jeg som regel noe ekstra energi i 1-2 dager...

Jeg har vært helt sykt trøtt den siste uken, men mulig det har noe å gjøre med at jeg jobber MASSE for tiden. I dag har jeg for en gangs skyld fri, og kom meg ikke opp fra sengen før klokken ett. Det har ikkje skjedd siden jeg var tenåring! Har hundre ting jeg skulle gjort, men blæ, sofaen frister sånn!

Back
Topp