Energi!

Niceday

Forumet er livet
Gud! Gi meg eneregi!

Sitter her og manner meg opp til å starte pakkingen, skulle begynnt for 2 uker siden - men NEI da, Frk.kjempetrøtt utsetter! Så her ligger jeg på sofaen og holder på å sovne igjen, men MÅ bare begynne - ikke at jeg har anelse om hvor jeg skal starte heller! Men skal jeg bli ferdig til vi flytter om 2 uker så må jeg komme igang!

så alle Maidamer, gi meg styrke og all energien dere kan avse!!!

Har ingen energi her heller,men skal prøve og sende over noe av ungene sin,for de har rikelig:-)

skal heller avse 1 times energi til deg ;-) Så kan jeg heller gå å legge meg 1time tidligere he he... :-)

besnik skrev:
Har ingen energi her heller,men skal prøve og sende over noe av ungene sin,for de har rikelig:-)

Haha signerer denne jeg :)

Takk snupper

Det hjalp faktisk! Fikk pakka 4 store pappesker nå, var de jeg hadde som ikke var klappa sammen - fannt ut at jeg hadde tape! DAMN!!

Jaja, jeg har begynnt - og dumme dumme meg som lovte gubben at han skulle slippe å pakke om jeg bare fikk viljen min og flytte! Han ville ikke flytte fra en 3roms leilighet som vi leger til ett hus på 170kvm og 5 (!!) soverom, for han  skulle ikke flytte før vi skulle kjøpe.....orka ikke bo trangt lengre, så da får jeg heller pakke til den store gullmedalje denne uka her og neste!!

Back
Topp