energi mangel

solrikaa

Andre møte med forumet
eier ikke energi lengre..

føler meg som ei blaut kopptu!
prøver og gjøre husarbeid og lage middag men er rene marratonløpet for meg.
jeg eier ikke energi.

flere som kjenner seg igjen ?

jeg skal på jobb i helgen,og jeg jobber natt å kjenner jeg gruer meg litt for det er ikke noe hvilehjem jeg jobber på å lurer på hvordan jeg skal gjennomføre det..når det begynner og tappe seg for energi må jeg sette meg ned og "lade" opp igjen hvis ikke blir jeg sikkelig uvel og kvalm.. samme hvis jeg står for lenge..

noen som har gode tips ?

Det er kjipt å føle seg tom for engergi! Jeg hadde det slik noen uker i forrige svangerskap. Absolutt alt føltes som ett maraton, akkurat slik du beskriver det!

Jeg ble sykemeldt 30% og 50% i 6 uker fordi jeg ikke hadde noen ting å gi. Den ekstra 'fritiden' ble brukt til ekstra søvn og avslappning på sofaen. For min del ble det bedre når jeg passerte uke 15, håper det blir det for deg også!

Masse lykke til og ta vare på deg selv :)

JA!!! Jeg kjenner meg igjen, det er helt forferdelig, orker ingenting, må helst bare sitte, ligge mest mulig for å samle krefter til å gjøre de tingene som MÅ gjøres lissom. 

jeg har bare 40% fast,så om jeg blir sykemeldt,får jeg sykt lite med penger :( så det er ikke så mye valg ..

har allerede vært sykemeldt pgr av oppkast og mangel på næring,så nå må jeg tilbake til jobb for og ta ekstra vakter så jeg greier meg neste måned ..

*oppgjidd* :(

Hestejenta skrev:
JA!!! Jeg kjenner meg igjen, det er helt forferdelig, orker ingenting, må helst bare sitte, ligge mest mulig for å samle krefter til å gjøre de tingene som MÅ gjøres lissom. 

har det akkurat likt her!! klikker snart.. i tillegg til å være uten energi er jeg svimmel innimellom og kvalm hele tiden... :(

Slenger meg på her jeg også.. trøtt sier du?! :) men er så lykkelig over å ikke være kvalm lengre at når jeg slenger meg ned på sofan etter leggetid så har jeg god samvittighet!

Heldigvis ikke så ekstremt som det høres ut som du har det, men er langt i fra 'normalen'. Trøtt og sliten. Sover ekstra om natten, har bølger opp og ned på jobb, døser i bilen, og sofa/tidlig kveld når man kommer hjem, men i dag har jeg både stekt vafler og hjulpet til med litt stæsj ute etter jeg kom hjem og det var fantatisk å orke noe ekstra etter jobb :) for det er ikke mye overskudd og jeg kan ikke huske sist jeg orket 'noe ekstra'... :) Håper det roer seg snart for oss alle og at vi glir tilbake til litt mer normale før magen blir for stor :) Lykke til og god bedring!

Back
Topp