Frøken rosa
Glad i forumet
Når man nylig har blitt gravid og kroppen mangler energi. Føler man seg tom for energi hele dagen, eller føler man seg sliten i perioder i løpet av dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 3 stars
Det e vel veldig forskjellig fra person te person.
ORIGINAL: solsikke76=0)
Jeg har aldri vært så sprek som når jeg er gravid. Burde gått gravid konstant [:D]
ORIGINAL: Inga_
Jeg har aldri vært så sprek som når jeg er gravid. Burde gått gravid konstant [:D]
Oi, så heldig du har vært da![]()
Skulle bare ønske den varte etterpå også [:D].
Var veldig syk i 2 år før jeg ble graivid tok alle symptomene da [:D].

Skulle bare ønske den varte etterpå også [:D].
Var veldig syk i 2 år før jeg ble graivid tok alle symptomene da [:D].
Så rart, høres ut som du er motsatt av "alle" andre. Var i alle fall fint at du har hatt et fint svangerskap. Håper du har funnet ut av den andre sykdommen og blitt bedre av den, slik at energien kommer tilbake
ORIGINAL: AnineT
Det er nok ikke noe som er mer vanlig enn noe annet vil jeg tro. Det er så utrolig individuelt. Noen dager er jeg helt tappet for energi, andre dager litt opp og ned. HAr også dager jeg her utrolig opplagt på [;)]