Energi i svangerskapet

Frøken rosa

Glad i forumet
Når man nylig har blitt gravid og kroppen mangler energi. Føler man seg tom for energi hele dagen, eller føler man seg sliten i perioder i løpet av dagen?

ORIGINAL: 3 stars

Det e vel veldig forskjellig fra person te person.

Ja, det er vel veldig individuelt, men jeg lurte på hva som var mest vanlig da. Men det er kanskje ikke noe som er mest vanlig heller [8|]

Jeg var konstant trøtt og sliten de to første månedene, men ellers var jeg ganske normal[:)] men det er nok veldig forskjellig fra person til person, jeg gikk på jerntabletter da og gikk på folat lengre enn jeg skulle...

ORIGINAL: solsikke76=0)

Jeg har aldri vært så sprek som når jeg er gravid. Burde gått gravid konstant [:D]

Oi, så heldig du har vært da  

ORIGINAL: Inga_

Jeg har aldri vært så sprek som når jeg er gravid. Burde gått gravid konstant [:D]

Skulle bare ønske den varte etterpå også [:D].
Var veldig syk i 2 år før jeg ble graivid tok alle symptomene da [:D].

Så rart, høres ut som du er motsatt av "alle" andre. Var i alle fall fint at du har hatt et fint svangerskap. Håper du har funnet ut av den andre sykdommen og blitt bedre av den, slik at energien kommer tilbake

Jeg er sliten og tom for energi konstant[8|] Har jo alltid hørt at gravide sier de er slitne, men jeg hadde ALDRI trodd det var så ille!

Så rart, høres ut som du er motsatt av "alle" andre. Var i alle fall fint at du har hatt et fint svangerskap. Håper du har funnet ut av den andre sykdommen og blitt bedre av den, slik at energien kommer tilbake

Ja det er helt snodig.
 En lege jeg kjenner sa hun hadde sett fler som hadde opplevd det. Hadde vært alvorlig syke eller syke over en periode. Ble bedre så gravide. Samma som meg helt symptomfrie svangerskap, snodig. Men det var utrolig godt.

Jeg var syke lenge, ble operert, tok så en liten stund så ble jeg nesten god som ny. Var så vant til å være syk ble helt snodig å være frisk. Gå opp en bakke uten å stoppe opp for å trekke puseten var deilig. Så jeg syntes nesten jeg fortjente å ha gode svangerskap. Legen min var enig med meg[:D] Men unnder alla det.

ORIGINAL: AnineT

Det er nok ikke noe som er mer vanlig enn noe annet vil jeg tro. Det er så utrolig individuelt. Noen dager er jeg helt tappet for energi, andre dager litt opp og ned. HAr også dager jeg her utrolig opplagt på [;)]

Back
Topp