Fru.Knudsen
Snart mamma til 2 :)
I dag har jeg vært veldig "aktiv" til å være meg(sånn for tiden;) )
vært litt rundt i by'n med min svigersøster :) Kjempe koselig[:)]
Så fikk jeg det for meg at jeg skulle vaske bilen til mor innvendig :) å det har jeg gjort!
Er jo et NYDELIG vær ute, så så ikke noen problemer med det.
det enest som var litt plagsomt var at magen var i veien hele tiden når jeg skulle støvsuge eller vaske vinduene [8D] haha!
Så har jeg ryddet og vasket litt i huset til mor å far, siden jeg er her å passer huset og lillesøstra mi[:)]
Etter det tok jeg med meg et blad og en radio å satte meg i sola på verandaen å slappet av!
En DEILIG dag!
Men nå kjenne jeg det på kroppen kan man si! Får håpe det hjelper til å få starta noe her ;)
Sånn det var det fra meg :)
Håper alle får en nydelig helg! Dere er en hærlig gjeng dere aprilsnupper!

vært litt rundt i by'n med min svigersøster :) Kjempe koselig[:)]
Så fikk jeg det for meg at jeg skulle vaske bilen til mor innvendig :) å det har jeg gjort!
Er jo et NYDELIG vær ute, så så ikke noen problemer med det.
det enest som var litt plagsomt var at magen var i veien hele tiden når jeg skulle støvsuge eller vaske vinduene [8D] haha!
Så har jeg ryddet og vasket litt i huset til mor å far, siden jeg er her å passer huset og lillesøstra mi[:)]
Etter det tok jeg med meg et blad og en radio å satte meg i sola på verandaen å slappet av!
En DEILIG dag!
Men nå kjenne jeg det på kroppen kan man si! Får håpe det hjelper til å få starta noe her ;)
Sånn det var det fra meg :)
Håper alle får en nydelig helg! Dere er en hærlig gjeng dere aprilsnupper!