energi. Hva er det???

lykkebo

Forelsket i forumet
Flere som sliter med totalt fravær av energi??. Hadde trodd det sakte,men sikkert skulle komme tilbake nå

Godt spm.... lurer fælt på når min kommer tilbake også. Har en stygg mistanke om at det ikke blir før i februar en gang 

Nei det er ikke mye energi i ukedagene, da går all energi til 100% jobb (et stressende arbeid har jeg også) så på kveldene blir det kun at jeg kommer hjem, spiser, ser kanskje litt på tv og går å legger meg mellom 20-21. Fantastisk morsomt liv - hehe.

Men i helgene synes jeg at det går bedre, da får jeg sove litt lenger og jeg slipper stress fra jobben :-) Men jeg skal ikke skryte med å ha masse energi, jeg går fremdeles å legger meg tidlig - jeg holder muligens ut til 22-23 i helgene..

Jeg merket også at når vi hadde besøk forrige helg og det ble 2-3 sene kvelder etter hverandre så var jeg rimelig ødelagt på mandagen - følte meg svimmel og doven i armene, trodde jeg skulle bli syk. Skummelt. Men det hjalp med at jeg la meg tidlig mandag kveld - da vart jeg "normaltrøtt" resten av uka.

Men nei, energien er ikke bedre nå enn i 1. trimester - slik som det sies at det blir :-) 

Veldig labert her, men har hatt forkjølelse og influensa en måned nå også. Har gått glipp av den nydelige høsten vi har hatt her i nord, og får jo slett ikke holdt meg i form, så dette begynner å bli rimelig kjipt:( Har måttet avlyse venninnebesøk andre helgen på rad nå, og blir mer og mer trist å bare sitte her og ikke orke noenting. 

Vil bare si til alle som er førstegangsgravid...... NYYYYYT DET! Det er noe helt annet når man har barn fra før. Da kan man bli sliten da 

Har være helt tom for energi hele graviditeten. Lagt meg halv 8 hver kveld. Trodde den skulle komme tilbake her og, men ser ikke slik ut! Va helt anderledes sist. Kanskje fordi det er jente denne gangen.... Men slitsomt når en har en fra før av ja!

Her er energien litt sånn "selektiv" om dagen hehe.. Nå i helga var jeg på venninnetur i fjellheimen, og vi gikk på laaaaange toppturer og kosa oss til sent på kveld! Ikke noe sofasliting i helga nei.. Men så kommer man hjem igjen, og du verden så slitsomt alt ble, heh... Far er sliten etter å ha hatt ungene alene EN HEL HELG! (wow...)
Pakket ut kofferten i sneglefart, kasta ungene i badekaret, og inbilte meg at de ble rene av seg selv, før jeg føna de tørre med hårføneren (de digger det) - pussa tennene deres ordentlig da, (faktisk) og slo to fluer i en smekk - en liten bok og en liten nattasang... Tror jeg skal finne senga tidlig ja!

Back
Topp