Energi Drikk?

Tina pusen

Gift med forumet
Det står jo bakpå dem at man ikke skal drikkes av gravide helst.

MEN, Er det noen som har drukket det under fødsels forløpet??

Jeg ELSKER Rockstar drikka, å kjenner jeg savner den utrolig masse

Men er det lurt, ikke lurt, eller ok med 1 boks bare under fødselforløpet?

En sykepleier jeg snakket med sa det ikke var så lurt, men jeg vet ikke. Når det står at det ikke anbefales til gravide, ville nok jeg holdt meg unna i allefall :)
Tror cola blir anbefalt av enkelte jordmødre ;) Det tror jeg at jeg skal satse på under fødselen i allefall.

Drakk en battery-boks tidlig i svangerskapet før jeg visste det ikke bar så lurt, etter det har jeg holdt med langt unna. Hadde ikke drukket det nå som jeg vet man skal holde seg unna!

Også skjønte jeg først nå at du spurte om under fødselen, må virkelig begynne å lese ordentlig skjønner jeg !! :/ :) spør jordmor, men hadde nok heller tatt cola

Hehe, vet man skal holde seg unna se ;) Derofr jeg lurte på om det gikk ann under fødsel for da er det jo mye hormoner å alt mulig rart i kroppen i sving :P

Men blir nok cola da ja, eller sånn nestle Iste med fersken som jeg drakk sist :)

Drikker så mye cola nå :P

Ja det er litt merkelig det der. Skal jo ikke drikke det i svangerskapet,men har sett det på lister til fødebagen, fra bv eller andre nmammasider :confused:
Men om man ikke hiver innpå kan det vel ikke være så farlig? Det er jo forskjell på merkene,men trenger ikke være så mye mer koffein enn i kaffe. Hvis man drikker litt og litt av en boks så blir det vel det samme som de 3 koppene med kaffe vi har "lov" til å drikke i løpet av en dag?
Nå er det jo andre ting i energidrikk også da,men hvis man bare tenker koffein mener jeg?

Forresten,iste er nam! White peach er best syns jeg!

Grunnen til at man ikke skal drikke energidrikk i svangerskapet er vell pga koffein? Koffein er jo i kaffe, cola og andre ting også. Jeg ble anbefalt og ha med meg energidrikk forrige fødsel.

Her drikker jeg cola å kaffe. Sist også, vesla hadde ikke noe skade av det..
Men tror jeg spørr legen neste gang jeg skal på fødepol

Fikk saft av jordmor under fødsel jeg :P

Se om jeg får tatt med meg en Cola denne gang. Men altså, tror ikke det kan være farlig med 1 sånn drikk under fødselen?

Fikk saft av jordmor under fødsel jeg :P

Se om jeg får tatt med meg en Cola denne gang. Men altså, tror ikke det kan være farlig med 1 sånn drikk under fødselen?

Er litt sånn jeg tenker å, men får høre med legen uansett.
Ender vel opp med cola eller iste sikkert :p

Back
Topp