Energi bombe delux!=p

Thesso_88

Forelsket i forumet
Huff nå er jeg sliten gitt og har lyst å skryte litt av meg selv=D
Fra igår til nå har jeg gjort:

Tømt kjøkken, soverom, bad, stue og alle møbler i samtlige rom for rot og skrot (totalt 8 bossekker).
Støvsuget og vasket alle kjøkkenskap og møbler i alle rom.
Vasket og støvsuget alle rom til detalj!
Lagt på nytt på sengen og hengt opp vasket sengetøy.
Vasket vinduskarmer og kjøkkenbenk.
Vasket bad.
 m.m+++

En stk sliten gravid mamma som nå verker enormt i bekkenet og korsrygg=p Hehe. Men verdt det! Slipper jeg å ta en sånn renovasjon på leeeeenge. Har så mye energi at det er helt grusomt=)

jammen må du ha blitt bitt av redebyggingssyndromet.... kom gjerne til meg og ta samme runden.... :P

Ja jeg er i skikkelig mamma modus=D Skal ha det finest ryddigst mulig til den lille kommer=) Selv om det er leeeenge til enda=p

Men jeg fler nå når jeg ikke er så "stor" enda så hiver jeg mest mulig så jeg har plass og ikke trenger tenke på det når den lille kommer=)

Så ja jeg er nok bitt av basillen ja=D Jeg stiller opp vettu=D Elsker å rydde og kaste ting hehe.

Åhh så flink du er :D :D
Sånn var jeg før jeg ble gravid, men nå er energien bortevekk! 
Har begynt å få igjen energien da, så nå finnes det håp :D

Takk=D

Jeg hadde ingen energi før jeg ble gravid, men etter uke 10 har den gått gradvis opp og nå er den på topp=p Bør ikke gå mer opp nå for nå har jeg ikke mer å gjøre haha!;)

Så flink du er. Kan du ikke sende over litt energi her også, orker nesten ikke å vaske kopper i dag :P:P

så flink du er =)
heldig når du har så mye energi å ta av, jeg har null energi for tiden, å det er pyton:( vanligvis er jeg ikke så sliten som nå.

Så flink du har vært! Trenger en shining her også, må bare komme :D

Bare nyt det, plutselig forsvinner det igjen ;p

Skjønner godt at du vil skryte litt av deg selv. Så utrolig flink du har vært. Skulle tatt en skikkelg runde hjemme hos oss også, men det er ikke det som står øvert på prioriteringslista akkurat nå

Back
Topp