enegget/toegget

squat

Forumet er livet
hva får dere? vi skal ha toegget, fant det ut siden det var en av hver[:D] for dere med samme kjønn hva trodde jordmor? 

Vi får to jenter, men siden de har hver sin morkake sa jordmor at de er mest sannsynlig to-eggede. Men da det ble oppdaget tvillinger hos meg (uke 19) var det for sent å se. Skal vi være helt sikre må vi ta DNA test av dem..

så spennende da, vi var  på ul i 8. uke og allerede da trodde de at de var toegget[:D] men dere må jo ha fått litt av ett sjokk eller hadde du en følelse at det var to der inne?

Det var et sjokk skal jeg love deg! Hadde ikke drømt om at det var to! Men nå som vi har fått fordøyd sjokket kunne vi ikke tenkt oss "bare" en da (selv om jeg skulle ønske det ikke var så tungt å bære frem to)!
Hvordan reagerte dere da der så to der inne?

ble kjempe sjokka med en gang, gikk bare rundt med fåresmil, også kom alle bekymringene sef... men nå gleder vi oss, og jeg gleder meg til jeg er ferdig med fødselen, begynt å grue meg litt allerede[&:] uff litt tidlig kanskje. og så tenker jeg mye på om de kommer altfor tidlig, og hvor svær jeg kommer til å bli[;)]

ja man reagere sikkert  forskjellig, husker jeg ble bekymret for alt mulig med en gang[:D] sambo tok det faktisk mye bedre enn meg, men nå bare gleder jeg meg. Blir vel nok å bekymre seg for etterhvert[;)]

Back
Topp