ene foten utenfor..

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Tror ikke dette går min vei :(
Spotting har tatt seg opp til en mini-blødning.. og jeg er redd for at dette blir min tredje abort..
Tre på rad. Det er ikke tre uheldige ganger, nå er jeg redd for at det er noe galt med meg..
Har ikke time hos kvinneklinikken før 18 juni heller.. så dette blir lange dager fremover..
Håper det bare er en ufarlig blødning men jeg føler på meg at det ikke gikk vår vei denne gangen heller..

Jeg sender deg en stor klem og håper at dette er en helt uskyldig blødning <3

Huff:/ Håpe d bare e uskyldig, selvom æ godt forstår du blir bekymra m din historikk. Håpe du får fremskynda timen!

IKM 10.juni, har gutt fra før født okt-12.

Uff, skjønner godt du er bekymra. Er ikke artig å blø:( krysser fingrene for at du holder deg her inne hos oss :hug013

Tenker masse på dere! Lykke til. Håper det er ubetydelig blødning og at spiren klorer seg godt fast.

Nei! Det må være helt forferdelig! Men vi håper i det lengste!

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Håper det går bra med deg

Sender en klem og skal krysse fingre for at det går riktig vei :-) masse lykke til!!

Takk for lykkeønskninger jenter.
Men i dag blør jeg masse.. nok en spontanabort.
Skal utredes for habituell aborter.. får håpe de finner feilen.. :(
Lykke til alle sammen.

Nå får du hjelp til å finne ut av hva som skjer, sånn at du også kan få hjelp til å slippe og oppleve dette flere ganger <3 Jeg tenker på deg og sender en god klem.

Huff så trist :-/

Håper du kan få hjelp og de finner ut av hvorfor dette skjer :-/

Stor klem til deg <3

Klem til deg, vet ikke hva jeg skal si:-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sender over en god klem! Håpe de finn utav dette og at du kan få hjelp til å beholde i neste graviditet ❤ kanskje alt du trenger er progesteronstøtte? Uansett, ingen ord hjelper i en sånn stund og i allefall ikkje når det er 3.gong det skjer..:( har fryktelig vondt av deg..:( håper utredningen gir deg det som trengs ❤ GOD klem ❤

Takk for alle gode ord ♥ setter stor pris på det..
Får virkelig håpe at vi finner ut av det.. :/ en dag sitter forhåpentligvis jeg også der med en liten en i armene mine.
Ønsler dere masse lykke til videre jenter. Holdt godt fast på spirene deres :)

Så trist! God klem til deg!!!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Back
Topp