Endte på sykehus i dag

Gulsløyfe

Glad i forumet
Kjente i går at jeg var ganske vond i brystet, sov hele natten, og kjente det var litt vondere da jeg sto opp.. Reiste på jobb, og når jeg begynnte å gjør noe så blei jeg kjempe dårlig.. Det var så vondt at jeg ble redd.. Ringte legen og fikk komme inn om 30min.. Derfra ble jeg sendt til sykehus, og etter mange prøver og mye venting så ble resultatet blodpropp i venstre lunge.. Da blir det klexane ( blodfortynnende sprøyter) på meg resten av svangerskapet..

Oi, så bra at det ble funnet ut så fort og at du har fått behandling! Håper det går bra framover :)

Oi så skummelt!! God bedring<3

Huff, skummelt altså... Jeg skal fly langt så er veldig redd for blodpropp. Har du beveget det lite i svangerskapet hittil? Sitter bare på jobb og ligger bare hjemme selv. Er kanskje best å følge anbefalingene om å gå tur hver dag selv om man er sliten. Godt du oppdaget det så raskt :)

Jeg har trent litt, og gått tur... Kjente det begynnte på tirsdag da jeg var på vei hjem fra finland med fly.. De mener det ikke er pga flyturen, men svangerskapet likevel ;)

Oi så skummelt! Håper medisinene hjelper og dette var engangstilfelle :)

God bedring ❤️

Så skummelt!! Men godt at alle reagerte raskt og du fekk behandling fort! God bedring, ta vare på deg sjølv!

Oj, skumle greier. Så godt at det gikk godt og at det ble oppdaget!

Oj, så skummelt. Godt at det ble oppdaget og du får hjelp. God bedring! :)

Huff så skummelt. Veldig bra at du fikk rask hjelp. God bedring og håper svangerskapet ikke gir deg flere store utfordringer! :-)

Back
Topp