Endringer i ny BV-App?

JPSK

Elsker forumet
Før har jeg alltid hatt ukesskifte på søndagene men etter ny oppdatering på BV-app så har dagsoppdateringene kommet en dag seinere, dvs at jeg ikke er 18 uker i dag men først i morgen..? Dette stemmer plutselig overens med jordmor sine utregninger, jeg forstår bare ikke hva og hvorfor BV har endret sine?

Flere som har oppdaget dette og vet hvorfor?

Før har jeg alltid hatt ukesskifte på søndagene men etter ny oppdatering på BV-app så har dagsoppdateringene kommet en dag seinere, dvs at jeg ikke er 18 uker i dag men først i morgen..? Dette stemmer plutselig overens med jordmor sine utregninger, jeg forstår bare ikke hva og hvorfor BV har endret sine?

Flere som har oppdaget dette og vet hvorfor?
Sikkert forandret på at man regner 40+3 istedenfor 40+2

De har forandret så man regner 40+2, istedet for 40+3. Vet ikke hvorfor de har gått tilbake. I fjor høst tok mange leger og jordmødre i bruk et nytt hjul som regner 283 dager istedet for 282, og så vidt jeg har forstått, så blir det visst mer "riktig" om man regner med en dag ekstra ift før :) Babyverden fulgte den nye utregningen på 283 først, men etter den nye oppdateringen, så har de gått tilbake til 282, og da er vi en dag "kortere" ;) Vet min jm og lege følger den nye, så jeg blir 19 fullgåtte uker i morgen, og ikke på tirsdag som babyverden sier..

- Flittig bruker av app'en ;)

Back
Topp