Endring i syklus etter fødsel

Lemonpopp

Andre møte med forumet
Noen som har opplevd endring i syklus etter fødsel?
Før jeg ble gravid med mini hadde jeg veldig ustabil syklus. En syklus kunne vare alt fra 40 - 75 dager, noe som gjorde det vanskelig å beregne eggløsning osv.
Noen som har opplevd at syklusen har blitt mer stabil og gjerne kortere etter fødsel? Ønsker å prøve oss på 2 tette og håper på litt hyppigere eggløsning denne gang xsmile9
 
Jeg for min del ammet i nesten to år, svært lite på slutten, men det gjorde at jeg hadde så og si null menstruasjon hele ammeperioden. Vil tippe at jeg hadde 3 menstruasjoner de første to årene etter fødsel, og de var overhodet ikke regelmessige.
Dette varierer veldig da, og er jo mange som får to tette, så det er jo ikke umulig :)
 
Hei! Jeg gikk fra uregelmessig mens før graviditet til helt stabil etterpå. Jeg hadde syklus på 24-28 før graviditet, 31 etter. Jeg hadde litt lite melk så de tre første månedene fikk han mme i tillegg til morsmelk. Jeg fikk menstruasjonen tilbake etter halvannen måned. Det tror jeg er fordi jeg ikke fullammet. Da babyen var ca seks mnd ble jeg gravid igjen, så her blir det to tette brødre:Heartblue

Lykke til:love7
 
Back
Topp