Endring i spark

schnuppa

Forumet er livet
Hr merket at den lille er mye mer rolig nå, enn for noen uker siden... Den er vill på kveldinga, men virker som den sover mye på dagen.. Er det sånn hos dere også???

Ja jeg merker oxo mere liv om kvelden enn på dagen..
Men oxo en del om morgenen..

Minimannen min har hatt ett par rolige dager nå,men i dag er han tilbake i godt,gammelt slag [:D] Så vidt jeg kan bedømme har han ennå ingen fast døgnrytme,men det kommer vel nå framover!

ORIGINAL: Tvilling74

Samme her[;)]

Signerer denne jeg[:)] 

spurte jordmor om det var noen poeng i å føre det sparkeskjema som vi fikk på UL, men hun sa at det anbefalte hun ikke fordi sparkene endret seg og da ble veldig mange skremt, og det var unødig "hysteri".
Men seff, hvis sparkene forandrer seg kjempemye og man har hatt jevne, gode spark og går over til ingen spark eller lite spark bør en være litt obs.

Min tass har nok sikkert hatt en hvileperiode, for i går var det årets show.. Helt villt. Magen var i alle retninger. Jeg er heldig for når jeg sover, så sover den... Men dette endrer seg kanskje???[&:][&:] Uanett det er så deilig å våkne om morgenen og noe av det første jeg kjenner er den lille som sier "hei mamma"
Den har nok et fast sovemønster nå. Den er ganske stille på dagen og natta( som jeg vet om), men kvelden og morgene er det full fyr. I tillegg er den begynnt å respondere når jeg trykker inn på magen.. Den svarer hver gang... [:)][:D]

ORIGINAL: Monicus

Samme her[;)]

Signerer

Back
Topp