Endring i soverutiner

Shauri

Forumet er livet
VIP
Skulle jo tro når Alexander selv gikk fra tre til to høneblunder på dagtid at han ville sovne greit om kveldene...

I går hoppet han over høneblund nr 2 av 3, og i dag hoppet han over høneblund nr 1 av 3 - og både i går kveld og nå i kveld er han jo helt umulig å få til å sovne. I går brukte vi 1,5 time... i dag sovnet han til ca normal tid, men våknet etter 30 minutter med bæsjebleie og nå (1 time senere) har fortsatt ikke sovnet..

Satser på at det ordner seg, men kan bare ikke skjønne logikken bak det.. han burde jo være trøtt nok siden han har hatt en høneblund mindre..

det sies jo at søvn avler søvn da =)

Håper det blir noe ordnings rundt det... = )

Ja man skulle jo tro det[8|]
Har litt samme problem selv, begynte å la henne sove tidligere på dagen og ikke etter tre for var vanskelig om kvelden...
Men tar kjempe lang tid fortsatt, holder på en time og over det, før tok det ti min..

Tenkte å prøve bare en  dupp i morgen og se, men vet ikke om det bare blir verre...

Altså ingen gode råd, bare samme båt[&:]

ORIGINAL: lissik

Har litt samme problem selv, begynte å la henne sove tidligere på dagen og ikke etter tre for var vanskelig om kvelden...
Men tar kjempe lang tid fortsatt, holder på en time og over det, før tok det ti min..

Tenkte å prøve bare en  dupp i morgen og se, men vet ikke om det bare blir verre...

Stor båt dette her tenker jeg![8D]

Hadde han nå bare sovet lenger etter å ha vært oppe så sent da, men nei... opp og hopp rundt 6-6.30 uansett om han sovner kl 19 eller 21.

Fram til i går tok det 5 minutt å få han til å sovne. Satser på at vi kommer tilbake der til slutt! Hehe, men vi har jo mange kjekke år foran oss.. "mamma, jeg er tørst" osv osv!

ORIGINAL: Shauri

ORIGINAL: lissik

Stor båt dette her tenker jeg![8D]

Hadde han nå bare sovet lenger etter å ha vært oppe så sent da, men nei... opp og hopp rundt 6-6.30 uansett om han sovner kl 19 eller 21.

Fram til i går tok det 5 minutt å få han til å sovne. Satser på at vi kommer tilbake der til slutt! Hehe, men vi har jo mange kjekke år foran oss.. "mamma, jeg er tørst" osv osv!

Ikke noe lenger soving her heller[&:] halv syv- syv uansett,det er jo ikke så ille egentlig men, vært godt å sove liiiit lenger av og til[X(]

Sitter og vurderer om jeg skal gi han en ny flaske med melk bare for å få han til å sovne...

Tror faktisk jeg gjør det..

Klokka nærmer seg jo 22.... dette er ALT for sent!

Back
Topp