Endring i personlighet

filifjonka

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har alltid vært rotete person, ikke så nøye med rydde og vaske. Og sammen var jeg og mannen veldig dårlig på å holde orden i hjemmet.
Kunne gå langt tid mellom både vasking og støvsuging. Men etter jeg ble gravid, da endret alt seg. Blir super stresset av rot og støv! Må nå støvsuge anvær dag, og leiligheten må være ryddig til envær tid.
Egentlig ganske fornøyd med denne endringen og håper den forblir :p flere som har opplevd endringer enten negativt eller positivt? :)
 
Samma her :p Jeg kunne helt uten problemer se på hybelkaninene formere seg før jeg ble gravid. Nå får jeg helt spader av at det er støvete og rotete :p
 
Samma her :p Jeg kunne helt uten problemer se på hybelkaninene formere seg før jeg ble gravid. Nå får jeg helt spader av at det er støvete og rotete :p[/QUOT]
Tydligvis ganske vanlig! Får håpe det varer :p Har hunder, ser hårene flyr over gulvet 5 minutter etterpå og må virkelig ta meg sammen for å ikke løpe å hente støvsugeren igjen :p
 
Også ofte kalt redebygging :D
fikk sånnn trang den siste tiden med første, det danbet desverre av igjen etter noen mnd :p kjenner litt til det igjen nå så tror det blir litt rydding lg sortering i skaper og diverse fremover nå :p
 
:) haha så bra. Håper det varer.
 
Om det blir for travelt kan du bare overføre de tankene til meg ;) her er det altfor tiltak med vasking av gulv osv... nå blir jeg jo riktignok ødelagt i ryggen, men hadde vært fint med renere hus ;)
 
Kan overføre litt til meg å.
 
Er enda mer påpasselig med husarbeid nå ja! Kjenner det på kroppen også :p Tror det mange ganger hadde vært mer fornuftig å sitte i ro istedet for å fly rundt med vaskefilla.. idag har jeg ryddet vårt og barnas soverom, skiftet på sengene, vasket vinduene, skrudd opp babysenga, vasket babybilstol og bilstolpose! Fått ryddet vekk x-antall poser med klær som vi ikke bruker for å levere på innsamling. Tror det er redebygging på gang ja, hehe :)
 
Back
Topp