Endring i bevegelsene

Ina99

Flørter med forumet
Hei! Jeg har kjent liv i noen uker nå, starta veldig forsiktig, men endte opp som rett og slett litt ubehagelig - selvom morkaka ligger foran. To jordmødre mente dette rett å slett var pga sprek baby. Men de siste dagene nå er det ikke like hardt lenger? Føles plutselig ut som en «fiskehale» som slår rundt inni der i blant. Er dette normalt?
Jeg skal til jordmor i morgen, så tenkte å høre med hun da :)

Hei! Jeg har kjent liv i noen uker nå, starta veldig forsiktig, men endte opp som rett og slett litt ubehagelig - selvom morkaka ligger foran. To jordmødre mente dette rett å slett var pga sprek baby. Men de siste dagene nå er det ikke like hardt lenger? Føles plutselig ut som en «fiskehale» som slår rundt inni der i blant. Er dette normalt?
Kanskje babyen har flyttet seg lit i magen. Fått bedre plass sånn at du kjenner mindre..?

Jeg tenker også at kanskje mini har snudd litt på seg, så sparkene treffer annerledes? :) ville uansett tatt det opp med jordmor, omså bare for å høre det fra "fagfolk" :D de bevegelsene du beskriver at du har nå, er de samme som jeg har og mini her ser ut til å trives som plommen i egget iallefall :) har også morkaka foran :)

Jeg kjenner det på ulike måter hele tiden, jeg! Han ligger på veldig ulike steder og treffer veldig ulikt med beina, så har ikke slått meg som annet enn naturlig (morkake foran).

Helt vanlig. Noen ganger ligger den lille med beina ned og sparker meg bede ved trusekanten, så bytter den stilling og jeg kjenner spark ved navelen :p

Back
Topp