Endring av skostørrelse?

snowball

Glad i forumet
Min søster forteller meg at når hun gikk gravid gikk hun opp en skostørrelse på slutten av svangerskapet, og at skostørrelsen forble slik også i ettertid?

Noen som har hatt denne erfaringen?

Hjeeelp! Jeg har jo så mange sko! [8|]

tror nok at hn bare hadde mye vann i kroppen! hadde det slik selv,men jeg bruker mine normale sko i ettertid!

Jeg også tenkte det først; at det var vann i kroppen. Men syns det er rart at hun har beholdt den størrelsen også i ettertid.

Vil gjerne høre fra andre om de også opplevde dette.

jeg å gjordet d. hadde ikke mye vann i kroppen. brukte 38 i sko. nå må jeg ha 39.

vet om folk som har gått opp en str, å blitt der ja..

Hjelp! Hvor vanlig er dette?

Jeg er skogal, og har sikkert 100 par sko!

ORIGINAL: Nøstet

Jeg har gått opp en skostørrelse etter graviditeten. 

Jeg også!

Jeg gikk også opp en str og måtte bytte ut de fleste..[:'(] 
Heldigvis var noen litt for store så da passer de bra nå[:)] Men skjønte ingenting da jeg var i butikken og det vanlige nummeret ikke passa...hadde ikke hørt om at det kunne skje, men hun som sto bak kassa sa at det samme skjedde med henne, bare at hun gikk opp 2 nr... Skikkelig irriterende!!
Har noen knallfine støvletter som nå ikke passer, og de kjøpte jeg like før jeg ble gravid så de er jo i tillegg helt nye!! [:(]

har egentlig ikke gått opp en hel størrelse, for jeg har brukt 40 i sko lenge, men je ghar også kunnet bruke 39 i enkelte sko og de passer ikke lenger etter svangerskapet

Har også gått opp en str i sko[:'(] (hvis ikke skoprodusentene har krympa str målene[8D]*håpe*[8D]) hihi

Klarte ikke gå med joggesko og slik på slutten, bare sandaler.. Men etter fødsel var det ingen problem. Er nok veldig individuelt [:)]

ORIGINAL: Nøstet

Jeg har gått opp en skostørrelse etter graviditeten. 

Jeg hadde store bein etter fødselen, heldigvis var det varmt den september mnd [:D], sandaler) men bruker den samme str nå da, som før svangerskap (38)

Eg har fortsatt samme str etter 3 svangerskap[:D]

jeg har gått opp en str. eller så ahr jeg bare glemt hvor vondt det var å gå i høyhelet og spisse sko!

Jeg har samme skostr som alltid[:)]

Jeg har samme str som før[;)]

stemme på meg. har måttet gi vek ca 5 par sko etterpå.. men de var "i knappeste laget" fra før, så forandringen har nok ikke vørt kjempestor:)

ps lag en avsteming(poll) så finner du lettere ut hvor vanlig det er:)

Back
Topp