Endring av reklamevisning på forumet fra 1 januar 2014

J

Janet

Guest
Fra 1 januar 2014 endrer vi annonsevisningene her på forumet.

Vi ønsker å gi brukerne en bedre opplevelse av annonsene, og rydder derfor opp. Vi fjerner alle de små annonsene, og erstatter dette med færre og tydeligere formater. Alle annonsene skal være høyrelevante for dere brukere, og vi har håndplukket hvem som får lov til å annonsere hos oss.

Toppbanneret blir som før.På høyre side fjerner vi alle småannonsene, og gir plass til kun en annonse. I tillegg legger vi inn et digitalt bilag etter det første innlegget i hver tråd. På forsiden av forumet vil dette digitale bilaget legge seg nedover i høyre kolonne.

Vi har gjort alt vi kan for at annonsene ikke skal forstyrre brukeropplevelsen deres.

Vi håper dere raskt vil venne dere til endringene, og forståelse for at vi har annonser på forumet. Vi er helt avhengige av annonseinntekter for å kunne drifte Babyverden på en god måte.
 
jeg har aldrig irreitert meg over reklamene på siden her jeg ;)
 
Dette gjelder kun på pc regner jeg med?
 
Den dagen det kommer reklame på appen, slutter jeg å bruke den.

Samme gjør jeg. Hvertfall om det blir like idiotisk framlagt som på pcen.

Da burde man hvertfall få muligheten til og betale ut reklamen slik de fleste andre apper tilbyr..
 
Fra 1 januar 2014 endrer vi annonsevisningene her på forumet.

Vi ønsker å gi brukerne en bedre opplevelse av annonsene, og rydder derfor opp. Vi fjerner alle de små annonsene, og erstatter dette med færre og tydeligere formater. Alle annonsene skal være høyrelevante for dere brukere, og vi har håndplukket hvem som får lov til å annonsere hos oss.

Toppbanneret blir som før.På høyre side fjerner vi alle småannonsene, og gir plass til kun en annonse. I tillegg legger vi inn et digitalt bilag etter det første innlegget i hver tråd. På forsiden av forumet vil dette digitale bilaget legge seg nedover i høyre kolonne.

Vi har gjort alt vi kan for at annonsene ikke skal forstyrre brukeropplevelsen deres.

Vi håper dere raskt vil venne dere til endringene, og forståelse for at vi har annonser på forumet. Vi er helt avhengige av annonseinntekter for å kunne drifte Babyverden på en god måte.


Hva skjer med annonsevisningen på forumet? Første svar forsvinner på hver tråd, i tillegg til svar nummer to på hver nye side av en tråd.

Det ser sånn ut.
 

Vedlegg

  • Screen Shot 2014-01-22 at 10.08.41 PM.png
    Screen Shot 2014-01-22 at 10.08.41 PM.png
    60,1 KB · Visninger: 36
Takk for at du gir beskjed Rosataske :)

Hos meg ser det ikke slik ut. Har du link til den aktuelle tråden ??
IT må nok se på dette.
 
Jeg opplever det samme som Rosetaske, og det gjelder hver eneste tråd jeg går inn på.
 
Problemet forsvant når jeg skrudde av ad-blocken for dette domenet :)
 
Back
Topp