Endret smak i svangerskapet

Mami2b

Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Aprilspirene 2024❤️
Hvordan har smakene deres endret seg i svangerskapet? Er det ting dere har mer lyst på, eller ting dere ikke klarer smaken/lukten av?

Jeg har ingen spesifikke cravings, bare generelt lyst på alt som har med sjokolade å gjøre:happy: jeg kan derimot peke på flere ting jeg ikke klarer å spise, og jeg har fått helt avsmak på taco etter jeg ble gravid! Selv om jeg elsket det før og spiste det hver uke. Jeg blir kvalm av større mengder kjøtt, kan kun spise små mengder. Spesielt kjøttdeig.

Også har jeg begynt å elske lukten av kaffe, selvom jeg ikke drikker det :joyful:
 
Last edited:
Fikk aversjon mot smak og lukt av bacon og koteletter av svin tidlig. Etter det ble det kylling, må i såfall ha en indisk saus for å spise. Så var det potetgull som begynte å smake smør. Og spaghettisaus har jeg gitt opp :hungover: takker meg til ketchup og litt krydder :hilarious:
 
Jeg takler ikke pepsia max... og det er favorittdrikk nr1!
 
Tidligere i svangerskapet var det søtt og smågodt, vært litt is, men føler i det siste mnd så er det ting som ikke frister, som fks boller xD noen dager ikke is heller xD reagerer på lukten av kaffe, røyk
 
Back
Topp